خبر خوش از سهمیه جدید در آزمون استخدامی وزارت آموزش و پرورش

مدیرکل آموزش و پرورش فارس از ١٩٨٧ نفر سهمیه استخدامی جدید در آموزش و پرورش فارس خبر داد.

خبر خوش از سهمیه جدید در آزمون استخدامی وزارت آموزش و پرورش

مدیرکل آموزش و پرورش فارس گفت: در استخدام جدید هزار و ۹۸۷ نفر به استان فارس اختصاص داده شده است.

محمد خلیل عسکری، مدیرکل آموزش و پرورش فارس بیان کرد: در استخدام جدید هزار و ۹۸۷ نفر به استان فارس اختصاص داده شده است و در واقع بیشترین سهمیه در کشور برای نیروی انسانی در حوزه آموزش ابتدایی به استان فارس تعلق گرفته است.

عسکری با اشاره به برگزاری مسابقات ۱۴ گانه قرآن در سطح استان گفت: در استان فارس ۴۸۰ هزار دانش آموز در این مسابقات در مرحله آموزشگاهی شرکت کردند که در مرحله ۱۴ گانه ۸ هزار نفر وارد شده و در مرحله استانی هزار نفر وارد می‌شود و بیشترین آمار ثبت نام کننده در کشور متعلق به استان فارس بوده است.

عسکری گفت: در بخش اردویی راهیان پیشرفت و فعالیت‌های علمی جمعی از دانش آموزان نخبه به بندرعباس اعزام شدند تا بتوانند از ظرفیت‌های به دست آمده توسط جوانان این مرز و بوم بازدید کنند.

تو با اشاره به برگزاری اجلاسیه نماز در سطح استان گفت: اجلاسیه نماز در استان فارس یکی از محوری‌ترین برنامه‌های سال تحصیلی جاری بوده است که در این خصوص در تمامی شهرستان‌های استان اجلاسیه نماز در حال برگزاری می‌باشد.

مدیرکل آموزش و پرورش فارس افزود: همه اهتمام ما بر بحث نماز و مسجد محوری بوده است که در این راستا مسجد محوری از اردیبهشت ماه در استان فارس کلید خورده است و هر هفته دوشنبه شب‌ها در حال برگزاری است.

او با اشاره به اینکه در استان فارس ۶۲ هزار پرسنل شاغل و ۷۵ هزار بازنشسته داریم گفت: دغدغه‌های بازنشستگان نیازمند اهتمام و عنایت جدی مجلس شورای اسلامی است، زیرا این عزیزان دارای مشکلات عدیده‌ای هستند که باید رسیدگی شود.

منبع: مهر

دیگر رسانه ها

کدخبر: 75950

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها

      ارسال نظر