در مراسم جنجالی اکران فیلم سینمایی «آهنگ دونفره» چه گذشت؟

فیلم سینمایی «آهنگ دونفره» شامگاه دوشنبه ۲۲ خردادماه در اکران عمومی و ویژه‌ای که در پردیس سینمایی کورش برگزار شد، مورد استقبال گسترده مخاطبان و سینمادوستان قرار گرفت.

در مراسم جنجالی اکران فیلم سینمایی «آهنگ دونفره» چه گذشت؟

فیلم سینمایی «آهنگ دونفره» شامگاه دوشنبه ۲۲ خردادماه در اکران عمومی و ویژه‌ای که در پردیس سینمایی کورش برگزار شد، مورد استقبال گسترده مخاطبان و سینمادوستان قرار گرفت. 

اکران مردمی و ویژه فیلم «آهنگ دونفره» شب گذشته ۲۲ خردادماه با استقبال مخاطبان و رسیدن به سانس فوق العاده با حضور احمد مهرانفر، هادی کاظمی، علیرضا استادی، النا حیدری، آصف آریا (خواننده) و فرزاد فرزین در پردیس سینمایی کورش برگزار شد.

در این اکران عکس‌های سلفی بازیگران فیلم با دوستدارانشان برای سپاس از استقبال و همراهی‌شان با فیلم «آهنگ دونفره» فضایی صمیمانه و جذاب را رقم زد و «آهنگ دونفره» در چندین سالن به نمایش درآمد و جمع کثیری از مخاطبان فیلم همراه با بازیگران و با عوامل به تماشای آن نشستند.

این اکران و استقبال در شرایطی برگزار شد که فروش «آهنگ دونفره» با بیش از ۳۰۰هزار مخاطب به مرز ۱۴میلیارد تومان نزدیک می‌شود.

آرزو ارزانش: «آهنگ دونفره» آهنگ همدلی مخاطبان با سینمای ایران است

در این مراسم آرزو ارزانش کارگردان فیلم ضمن خوشامدگویی به میهمانان و اظهار خرسندی از این استقبال و همراهی گفت: هیچ چیز به اندازه حمایت و همراهی مخاطب در اکران، فیلمساز را دلگرم نمی‌کند. با وجود تمام مشکلاتی که برای اکران یک فیلم بر سر راه فیلمساز وجود دارد، اما احساس رضایت و همدلی و انرژی‌های ناب و بی‌بدیل مخاطبان، طعم تلخ بی‌عدالتی و نامرادی‌های چرخه اکران را کمی از بین می‌برد.

وی ادامه داد: اگر در چرخه اکران هزینه بالا برای تبلیغات، کفش پولادین برای گرفتن سانس از سینماها و پردیس‌ها و بی‌عدالتی‌ها را به پا نداشته باشی در همان ابتدای اکران، هم خودت و هم فیلمت را ذبح می‌کنند.

ارزانش اظهار کرد: خوشحالم که مخاطب فیلمم را دوست دارد و توانسته با آن ارتباط برقرار کند و در اصل «آهنگ دونفره» آهنگ همدلی مخاطبان با سینمای ایران است.

احمد مهرانفر: سینما بدون مخاطب همچون پرنده ای بدون بال است

مهرانفر

در ادامه احمد مهرانفر که مورد تشویق گسترده حاضران قرار گرفت گفت: بدون تردید سینما بدون مخاطب همچون پرنده‌ای بدون بال است. از مخاطبان فهیم و دوست داشتنی سپاسگزارم که در هر شرایطی حواسشان به سینما هست و از آن حمایت می‌کنند. بدون شک بقای سینما و حیات هنری هنرمندان در گروی همین همدلی و همراهی و نفس‌های گرم شما مخاطبان است که سرمایه‌ای گرانبها و ارزشمند برای تمامیت سینما هستید. قدر شما را می‌دانیم و همراهی شما وظیفه‌مان را در قبال ساخت آثار و حضور ارزشمندتر در فیلم‌ها دوچندان می‌کند.

هادی کاظمی: حفظ مخاطبان فقط با احترام به ذائقه، شعور و سلیقه‌شان تداوم پیدا خواهد کرد

هادی کاظمی هم که مخاطبان او را با فریادهای شادمانه همراهی می‌کردند گفت: هر زمان استقبال و حمایت شما مخاطبان و تماشاگران از سینما و فیلم‌ها را به نظاره می‌نشینم، گویی روح تازه‌ای در کالبدم دمیده می‌شود و انرژی‌ام برای حضور در کارهای بهتر به دبیل وجود ارزشمند شما صدچندان می‌شود.

وی افزود: قطعا سینما بدون شما هیچ معنا و مفهومی ندارد و سینما فقط با احترام به ذائقه، شعور و سلیقه شما تداوم پیدا خواهد کرد. امیدوارم امید در دل‌هایتان همیشه جای داشته باشد و آرامش و عشق رفقای همیشگی لحظات شما و سینمای ایران باشد.

فرزاد فرزین: جان سینما و یک اثر، مخاطب است و وقتی سینما جاندار باشد جریان‌سازی‌اش حتمی است

فرزاد فرزین که با تشویق ممتد و پرشور حاضران و دوستدارانش روی صحنه آمد، ضمن سپاسگزاری از حضور و حمایت مخاطبان فیلم آهنگ دونفره گفت: با ساخت و تولید آثاری مفرح و شاد، می‌توان موضوعات ارزشمند و مهمی را در روح جامعه تزریق کرد.

وی عنوان کرد: آهنگ دونفره فیلمی محترم و شریف است که شادی را به مخاطب هدیه می‌دهد؛ مخاطبی که به عقیده من جان سینماست و وقتی سینما جان دار باشد تاثیرگذاری و جریان‌سازی‌اش حتمی است

 

منبع: خبرآنلاین

دیگر رسانه ها

کدخبر: 91914

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها

      ارسال نظر