ترکیب احتمالی استقلال در آخرین بازی فصل مشخص شد

ریکاردو ساپینتو برای دیدار با تراکتور، تغییرات گسترده ای را در ترکیب تیمش ایجاد کرده و پیش از مصاف جام حذفی با نساجی، به چند ستاره تیمش استراحت داده است.

ترکیب احتمالی استقلال در آخرین بازی فصل مشخص شد

ریکاردو ساپینتو برای دیدار با تراکتور، تغییرات گسترده ای را در ترکیب تیمش ایجاد کرده و پیش از مصاف جام حذفی با نساجی، به چند ستاره تیمش استراحت داده است.

استقلال شانسی برای کسب عنوان قهرمانی در لیگ برتر ندارد و تمام تمرکز آبی پوشان روی مسابقه جام حذفی برابر نساجی است و همین مسئله سبب شده تا ساپینتو تصمیم بگیرد تغییرات زیادی را نسبت به بازی قبل در ترکیب تیمش ایجاد کند.

از درون دروازه گرفته تا خط دفاعی و میانی؛ آبی ها با تغییرات گسترده ای به مصاف تراکتور می روند. استقلال در ۲ فصل گذشته نتوانسته است در هفته پایانی به پیروزی برسد و آنها به دنبال طلسم شکنی هستند.

* سیدحسین حسینی در این بازی حضور ندارد و جزو بازیکنانی است که به استراحت خواهد پرداخت. علیرضا رضایی نیز هنوز نتوانسته است به آمادگی کامل برسد و به همین دلیل سینا سعیدی فر در این مسابقه درون دروازه قرار خواهد گرفت.

استقلال

* عملکرد خوب مرادمند در بازی قبل باعث شده تا او یک بار دیگر در ترکیب اصلی به میدان برود. این بار عارف غلامی نیمکت نشین شده و ساپینتو به این مدافع نیز استراحت داده است.

* بالاخره طلسم حضور ابوالفضل جلالی در ترکیب اصلی شکسته شد و این بازیکن جانشین جعفر سلمانی خواهد بود. در سمت راست نیز در غیاب کوین یامگای مصدوم، همچنان صالح حردانی به میدان می رود.

* با وجود مصدومیت از ناحیه دست، اما روزبه چشمی از ابتدا برای استقلال به میدان می رود. آرش رضاوند در این مسابقه استراحت خواهد کرد و مهدی مهدی پور جای او را می گیرد. سعید مهری نیز دیگر بازیکن خط میانی تیم ساپینتو است.

* پس از نیمکت نشینی در بازی با مس رفسنجان، محمد محبی به ترکیب اصلی بازگشته است و به همراه مهدی قایدی 2 وینگر استقلال در این مسابقه هستند.

* پس از چند بازی استفاده چرخشی از مهاجمین، باز هم ارسلان مطهری در ترکیب اصلی قرار گرفته و یکی از امیدهای گلزنی تیمش محسوب می شود.

ترکیب احتمالی استقلال برابر تراکتور:

سینا سعیدی فر – محمدحسین مرادمند – رافائل سیلوا – صالح حردانی – ابوالفضل جلالی – روزبه چشمی – مهدی مهدی پور – روزبه چشمی – محمد محبی – مهدی قایدی – ارسلان مطهری


 

دیگر رسانه ها

کدخبر: 87679

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها

      ارسال نظر