ارزش معاملات در بورس باز هم رکورد شکست

بازار سهام روز ابتدایی هفته را با رشدی ۷۳ هزار واحدی در شرایطی به پایان رساند که ارزش معاملات از ۲۱ هزار میلیارد تومان فراتر رفت و رکورد دو ساله خود را شکست.

ارزش معاملات در بورس باز هم رکورد شکست

بازار سهام اولین روز کاری هفته را پر قدرت و انفجاری استارت زد به طوری که در همان ساعات ابتدایی بازار با ورود پول توسط حقیقی ها روبرو بود و ارزش معاملات در ۱ ساعت ابتدایی بازار از ۱۰ هزار میلیارد تومان فراتر رفت.

بنابراین در پایان معاملات امروز شاخص کل بورس اوراق بهادار با رشدی ۷۳ هزار واحدی به ۲ میلیون ۴۳۸ هزار واحد رسید. همچنین شاخص کل هم وزن نیز رشدی ۱۴ هزار واحدی را تجربه کرد و توانست خود را به ارتفاع ۸۰۰ هزار واحد برساند.

گفتنی است سه نماد فولاد، فارس و فملی بیشترین تاثیر در شاخص کل بورس و سه نماد کگهر، آریا و هرمز بیشترین تاثیر را در شاخص فرابورس داشته اند.

لازم به ذکر است که ارزش معاملات خرد در بازار امروز مورخ ۹ اردیبهشت ماه ۱۴۰۲، مبلغ ۲۱ هزار میلیارد تومان بود که مجددا رکورد ارزش معاملات در ۲ سال گذشته زده شد که نشان از ورود پول حقیقی ها به بازار دارد.

در بازار بورس امروز ۲۹۶ نماد در محدوده ی مثبت و ۱۲۷ نماد در محدوده ی منفی و در بازار فرابورس ۲۰۰ نماد در محدوده ی مثبت و ۱۲۷ نماد در محدوده منفی معامله شدند.

منبع: تسنیم

دیگر رسانه ها

کدخبر: 84598

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها

      ارسال نظر