فال ابجد

فال ابجد روزانه | فال ابجد روزانه امروز پنجشنبه 30 فروردین 1403

فال ابجد روزانه پنجشنبه 30 فروردین 1403 را در این صفحه بخوانید.

فال ابجد روزانه | فال ابجد روزانه امروز پنجشنبه 30 فروردین 1403

مراجعه به اینترنت برای گذراندن اوقات فراغت در دنیای امروز یکی از بهترین روش‌ها است که هر فردی به راحتی و در هر مکانی می‌تواند آنلاین شود و به سایت‌های تفریحی و سرگرمی مراجعه کند و بهترین استفاده را از زمان آزاد خود داشته باشد. احتمالا شما هم می‌دانید که فال، خواندنِ فال و گرفتنِ فال از جمله کارهایی است که جزو بهترین فعالیت‌های سرگرمی به شمار می‌رود و سایت‌های زیادی فال‌های مختلفی را منتشر می‌کنند. در ادامه با ما و فال ابجد فردا پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ همراه بمانید.

فال ابجد روزانه امروز پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۲

فال ابجد فردا ۳۰ فروردین متولدین فروردین 

قوچ

فال ابجد شما:  ب آ د

تعبیر: آچه را که نیت و آرزو کرده ای به آن میرسی زیرا طالعت روشن است. از جانب بزرگان و اهل قلم نفع خوبی نصیبت میشود. از کار خود بهره مند میشوی و از دوستان باوفا شادمان خواهی شد. اگر قصد خرید خانه و یا ساخت بنا دارید به آن عمل کنید به صلاح و نفع شما خواهد بود.

فال ابجد فردا ۳۰ فروردین متولدین اردیبهشت 

گاو نر

حروف ابجد فال شما: آ ب آ

تعبیر: ایمانت را قوی کن. آنچه را که آرزو و انتظار داری از خداوند طلب کن. به زودی کارهایت سر و سامان میگیرد و به مرادت میرسی. البته با همت و اراده ی خودت. از آنچه که میترسی، در امان هستی. به خداوند توکل کن .

فال ابجد فردا ۳۰ فروردین متولدین خرداد

دوپیکر

فال ابجد شما: آ آ آ

تعبیر: به زودی گره کارت باز میشود و به هر خواسته ای که داری میرسی. ممکن است کسی به زودی به جمع خانواده شما افزوده شود. دوستان خوبی داری به وقت نیاز با آنها مشورت کن. تا حدی از شر بدخواهان در امانی. در چند روز آینده یک خبر خوشحال کننده میشنوید. اگر آرزو و یا نیتی داری به آن میرسی. در کارهایت به خدا توکل کن تا به امید حق کارهایت درست به انجام برسد. رازت را به هر کس نگو. خوددار باش و از بدیها پرهیز کن. آنچه را که انتظار داری انشا الله به زودی به دست خواهی آورد.

فال ابجد فردا ۳۰ فروردین متولدین تیر

خرچنگ

فال ابجد شما: ب آ آ

تعبیر: طالعت نشانگر صحت و سلامت و گشایش در رزق و روزی برای توست. اگر قصد سفر داری ،یا قصد جابجایی و نقل مکان داری و یا قصد داری تغییر شغل بدهی به آنها عمل کن، به نفع تو خواهد بود. غیبت دیگران را نکن و به کار خود مشغول باش تا آنچه خدا مصلحت میداند برای تو پیش آید.

فال ابجد فردا ۳۰ فروردین متولدین مرداد

اسد، شیر

ابجد فال شما: د آ د

تعبیر: قصد و نیتت خوبست. در رحمت به سویت باز میشود. از چشم زخم مردم ترسی به خود راه نده، از آن در امان خواهی بود. در هر کاری با اهلش مشورت کن. در همه حال رضای خدا و خلق خدا را در نظر داشته باش. بخت با تو یار است.

فال ابجد فردا ۳۰ فروردین متولدین شهریور

دوشیره، سنبله، باکره

ابجد فال شما: ج د ج

تعبیر: فالت خوب است. اگر صبر داشته باشی به مقصود میرسی. گشایشی در کارت دیده میشود. باید برای رسیدن به مقصود خود همت و کوشش کنی. کسی با تو دشمنی میکند مراقب خودت باش. اگر گم شده ای داری آن را پیدا میکنی. اگر مسافر یا غایبی داری از او خبر بدست می آوری.

فال ابجد فردا ۳۰ فروردین متولدین مهر

ترازو، میزان

فال ابجد شما:  آ ب ب

تعبیر: فکری را که در سر داری ترک کن. صبر پیشه کن تا گشایشی در کارت ایجاد شود. قیل و قال و تلاش بیهوده مکن. از بدی دوری کن و به امر و مشیت الهی تسلیم شو و جز در راه او کوشش و عمل نکن. از دروغ بر حذر باش، چون عده ای قصد تهمت زدن به تو را دارند. تا چند روز دیگر گشایشی در کار تو ایجاد میشود. صبور باش و به خدا توکل کن تا از بدی و سختی دور شوی و به مرادت برسی انشا الله .

فال ابجد روزانه ۳۰ فروردین متولدین آبان

عقرب

فال ابجد شما: آ آ ج

تعبیر: از خصومت دست بردار و اگر قصد انجام کاری ناصواب داری، یا فکری بد در سر داری از آن دست بردار. از کسی که چشمانی کبود و رنگی سرخ دارد دوری کن. کسی از تو رنجور شده باید از او دلجویی کنی. اگر خواسته و آرزویی داری تا چند روز آینده به آن میرسی. صدمه ای متوجه توست. صدقه بده انشا الله رفع خواهد شد. از فکر بد، پول و در آمد حرام دوری کن. در همه ی کارها به خدا توکل کن.

فال ابجد روزانه ۳۰ فروردین متولدین آذر

کماندار، اسب با سیمای انسان

ابجد فال شما: ب ب د

تعبیر: طالع خوبی است و نیتت بر آورده می شود. به زودی از غمها رها میشوی زیرا فالت نوید خیر و سعادت میدهد. در کارهایت همچنان کوشا باش تا موفقیت و پیروزی نصیب شود. مراقب بدخواهان باش و رازت را به هرکس نگو با کسی خویشی یا دوستی خواهی کرد که بسیار خوبست. در زندگی دو دل نباش و در نماز کاهلی نکن تا به مراد و مقصود برسی انشا الله.

فال ابجد روزانه ۳۰ فروردین متولدین دی

بز

ابجد فال شما: ب ج آ

تعبیر: این قصد و نیتی که داری موجب تشویش و نگرانی تو میشود. پس آن را از ذهن و فکرت بیرون کن. اگر دیگران با تو موافق نیستند، تو دلتنگی مکن و خویشتندار باش. آنان عاقبت پشیمان خواهند شد. اگر مسافر داری و برایش دلتنگ هستی، به سلامت باز میگردد. در عبادت کوتاهی مکن و بدان که خداوند ناظر و حافظ توست. این را بدان که عاقبت کارها به نفع و دلخواه تو پیش میرود و تو به مقصود می رسی.

فال روزانه ابجد ۳۰ فروردین متولدین بهمن 

آب ریز، مرد و دلو

ابجد فال شما: ج د آ

تعبیر: به نظر میرسد اهل فتنه هستی و فتنه بر پا میکنی. دست از خصومت بردار تا به غم مبتلا نشوی. زبانت را نگه دار وگرنه دوستان و آشنایان از تو رنجیده و تو را ترک میکنند. چند وقت دیگر گشایشی در کارت پیدا میشود و از جایی که انتظار نداری سود و نفعی به تو میرسد. برای آنکه به رفاه و سعادت برسی باید کوشش و همت کنی. در چند روز آینده خبر خوشی به تو میرسد و در پیش بعضی عزیز میشوی.

فال روزانه ابجد ۳۰ فروردین متولدین اسفند

حوت

ابجد فال شما: ج ج ب

تعبیر: طالع خوبی داری. چیزی را که از دست داده ای دوباره به دست خواهی آورد، به تو تهمت یا طعنه میزنند ولی آسیب به تو نمیرسد چون کسی نمیتواند به آسانی به تو صدمه بزند. به زودی گشایشی در کارت پیدا میشود به خداوند توکل کن تا گره کارت باز شود و به خواسته ات برسی . انشاءالله

دیگر رسانه ها

کدخبر: 133967

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها

      ارسال نظر