تجمع بازنشستگان تامین اجتماعی در چند شهر در اعتراض به مبلغ مستمری ها و تسهیلات درمانی

جمعی از بازنشستگان تامین اجتماعی در چند شهردر اعتراض به وضعیت زندگی خود و مبلغ مستمری ها و تسهیلات درمانی تجمع کردند.

تجمع بازنشستگان تامین اجتماعی در چند شهر در اعتراض به مبلغ مستمری ها و تسهیلات درمانی

جمعی از بازنشستگان تامین اجتماعی در چند شهردر اعتراض به وضعیت زندگی خود و  مبلغ مستمری ها و تسهیلات درمانی تجمع کردند.

به گزارش عرشه آنلاین، جمعی از بازنشستگان شوش و هفت‌تپه در تماس با خبرنگار ایلنا، از تجمع امروز (۲۶ فروردین ماه) مقابل اداره تامین اجتماعی خبر دادند.

این بازنشستگان می‌گویند: به مستمری پایین‌تر از خط فقر، عیدی ناچیز و بی‌توجهی به موضوع اجرای کامل متناسب‌سازی بازنشستگان معترضیم. در عین حال، امروز از مدیران بخش درمان تامین اجتماعی  برای چندمین درخواست کردیم بیمارستان ملکی تامین اجتماعی در شوش تاسیس شود و درمانگاه فعلی نیز به پلی‌کلینیک ارتقا یابد.

تجمع بازنشستگان فولاد در قائم‌شهر و اصفهان

شماری از بازنشستگان صندوق فولاد امروز، یکشنبه (۲۶ فروردین ماه) در قائم‌شهر و اصفهان تجمع صنفی برگزار کردند.

امروز یکشنبه (۲۶ فروردین ماه) جمعی از بازنشستگان صنعت فولاد در قائم‌شهر و اصفهان مقابل ساختمان صندوق بازنشستگی فولاد حضور یافتند و خواستار توجه به مطالبات و خواسته‌های خود شدند.

این بازنشستگان، مهم‌ترین خواسته‌های خود را اجرای بند یک صورت جلسه ۱۵ مهر ماه هیات مدیره عنوان کردند و گفتند: ما خواستار اجرای طرح تکمیلی همسان‌سازی، دریافت مطالبات معوقه، تضمین اجرای تعهدات درمانی مطابق با آیین‌نامه فولاد و اجرای آیین نامه و قوانین خاص فولادی و احیای جایگاه آن در سال جدید هستیم.

بازنشستگان صندوق فولاد از مدیریت صندوق و مسئولان کانون خواستند به مطالبات آن‌ها در ارتباط با افزایش حقوق مستمری‌ها بر اساس نرخ تورم پاسخ دهند.

دیگر رسانه ها

کدخبر: 133521

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها

      ارسال نظر