آخر هفته زمستانی فروردین رسید؛ هجوم برف و سرما به ایران+فیلم

‌‌‌‌اصغری کارشناس هواشناسی گفت آخر هفته سرد و برفی خواهیم داشتآخر هفته شاهد بارش های زیاد و کاهش ۸ درجه ای دما خواهیم بود. بارش ها در استان های شمال غرب و استان های حاشیه البرز و زاگرس نسبتا شدید تر خواهد بود و احتمال وقوع سیلاب وجود خواهد داشت.

آخر هفته زمستانی فروردین رسید؛ هجوم برف و سرما به ایران+فیلم

کارشناس هواشناسی صدا و سیما از کاهش دمای هوار در آخر هفته و بارش برف و باران خبر داد. بر اساس پیش بینی‌ها همچنان در روزهای آینده برف بهاری در برخی از مناطق ایران مردم را غافلگیر خواهد کرد. 

هواشناسی آخرین پیش‌بینی‌ها را از وضعیت جوی کشور زا اعلام کرد.‌‌‌‌اصغری کارشناس هواشناسی گفت آخر هفته سرد و برفی خواهیم داشت

آخر هفته شاهد بارش های زیاد و کاهش ۸ درجه ای دما خواهیم بود. بارش ها در استان های شمال غرب و استان های حاشیه البرز و زاگرس نسبتا شدید تر خواهد بود و احتمال وقوع سیلاب وجود خواهد داشت.

به گزارش عرشه آنلاین،سازمان هواشناسی کشور اعلام کرد چهارشنبه ـ با تقویت سامانه بارشی ـ در نیمه غربی و برخی مناطق مرکزی کشور رگبار و رعد و برق و وزش باد شدید موقتی پیش‌بینی می‌شود. شدت بارش‌ها چهارشنبه در لرستان، شمال شرق خوزستان، چهارمحال و بختیاری، غرب اصفهان، کرمانشاه، کردستان، جنوب آذربایجان غربی، نیمه جنوبی آذربایجان شرقی، همدان، زنجان، قزوین، البرز و ارتفاعات گیلان و مازندران خواهد بود.

پنجشنبه در شمال غرب، مناطقی از غرب، دامنه‌های البرز، شمال شرق و سواحل دریای خزر بارش باران و در ارتفاعات البرز بارش برف پیش‌بینی می‌شود. همچنین در برخی مناطق مرکزی و شرقی کشور و ارتفاعات زاگرس مرکزی رگبار پراکنده و وزش باد رخ می‌دهد.

پنجشنبه به ویژه در ساعات بعدازظهر در اغلب مناطق کشور وزش باد شدید و در مناطق مستعد خیزش گرد و خاک رخ می‌دهد.

جمعه در سواحل دریای خزر، ارتفاعات البرز و شمال شرق بارش باران و در ارتفاعات زاگرس مرکزی و بخش‌هایی از شرق و جنوب شرق کشور رگبار پراکنده و وزش باد پیش‌بینی می‌شود.

چهارشنبه در نوار غربی کشور و پنجشنبه در سایر نقاط کشور به جز نوار شرقی و جنوب شرق کشور کاهش نسبی دما رخ خواهد داد.

طی ۳ روز آینده دریای خزر مواج و متلاطم پیش‌بینی می‌شود.

دیگر رسانه ها

کدخبر: 132934

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها

      ارسال نظر