ایران و سوریه به ۱۹۱ میلیون دلار در دادگاهی آمریکایی به بهانه یک قتل محکوم شد

یک دادگاه در آمریکا، ایران و سوریه را به بهانه اتهام قتل فعال آمریکایی - اسرائیلی از سوی حماس به پرداخت ۱۹۱ میلیون دلار محکوم کرد.

ایران و سوریه به ۱۹۱ میلیون دلار در دادگاهی آمریکایی به بهانه یک قتل محکوم شد

یک دادگاه در آمریکا، ایران و سوریه را به بهانه  اتهام قتل فعال آمریکایی - اسرائیلی از سوی حماس به پرداخت ۱۹۱ میلیون دلار محکوم کرد.

به گزارش عرشه آنلاین، شبکه خبری فاکس نیوز آمریکا روز چهارشنبه به وقت محلی گزارش داد: دادگاهی در آمریکا، ایران و سوریه را به پرداخت ۱۹۱ میلیون دلار به اتهام قتل یک شهروند آمریکایی مقیم اسرائیل در سال ۲۰۱۸ توسط حماس محکوم کرد.

شبکه خبری فاکس نیوز اعلام کرد: دادگاه منطقه ای ناحیه کلمبیا  اعلام کرد که خانواده  آری فولد به دلیل حمایت ایران و سوریه از تروریسم مستحق دریافت غرامت هستند. 

در این گزارش آمده است: ایران و  سوریه وکیلی برای دفاع از خود در این پرونده ارسال نکردند که منجر به صدور این حکم بصورت غیابی شد.

«رویس لمبرت» قاضی ارشد در این حکم مدعی شد: «حمله با چاقو که منجر به کشته شدن آقای فولد شد، یک رویداد غم انگیز بود و پول نمی تواند به طور کامل آسیبی را که این متهمان وارد کرده اند، جبران کند.  ایران و سوریه بار دیگر از حماس حمایت مادی کردند و بدین وسیله به قتل بی رحمانه شوهر، پدر، پسر و برادر این شاکیان کمک کردند.»

منبع: ایرنا

دیگر رسانه ها

کدخبر: 132173

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها

      ارسال نظر