بیرانوند نقطه ضعف ایران شد! +عکس

علیرضا بیرانوند با آنکه موفق شد در مقابل سوریه پنالتی بگیرد، اما به عنوان ضعیف‌ترین بازیکن ایران در برابر سوریه شد و آمار عجیبی را از خود ثبت کرد.

بیرانوند نقطه ضعف ایران شد! +عکس

علیرضا بیرانوند با آنکه موفق شد در مقابل سوریه پنالتی بگیرد، اما به عنوان ضعیف‌ترین بازیکن ایران در برابر سوریه شد و آمار عجیبی را از خود ثبت کرد.

به گزارش عرشه آنلاین؛ در خلال برنامه تلویزیونی نقد مسابقه تیم ملی با حضور جواد خیابانی و خداداد عزیزی وقتی موضوع بهترین و ضعیف‌ترین بازیکنان این دیدار مطرح شد خداداد عزیزی با انتقاد از نظر کارشناسان سایت فوتبالی «فوت موب»(fotmob ) آن را بی‌پایه و اساس خواند. در نقطه مقابل جواد خیابانی با نام بردن از کارشناسان این سایت از جمله گری لینه کر و پل گاسکوئین نظر آنها را معتبر و قابل احترام عنوان کرد.

فارغ از اینکه در پایان این بحث چه اتفاقی رخ داد، با نگاهی دوباره به امتیازاتی که سایت «فوت موب»(fotmob) به بازیکنان دو تیم ایران و سوریه داده در جمع نفرات تیم ملی کشورمان مشخص می‌شود که علیرضا بیرانوند دروازه بان تیم ملی مان به علت خطای پنالتی که در جریان بازی مرتکب شد و کارت زرد دریافت کرد به رغم مهار یکی از ضربات پنالتی تیم سوریه با نمره ۶ و نیم ضعیف‌ترین بازیکن تیم ملی فوتبال کشورمان بوده است.

بیرانوند

بیرانوند پس از «رامادان» هافبک چپ سوریه که با نمره ۶.۳ ضعیف‌ترین بازیکن میدان بود همراه با «اسود» با نمره ۶.۵ ضعیف‌ترین بازیکنان این دیدار از نگاه این سایت بوده‌اند. همچنین «وی‌یاز» مدافع راست تیم فوتبال سوریه با نمره ۸ و نیم بهترین بازیکن زمین شناخته شده است.

این در حالی بود که اغلب کارشناسان فوتبالی کشورمان علیرضا بیرانوند را به واسطه مهار پنالتی بازیکن تیم سوریه و صعود ایران به دور یک چهارم نهایی بهترین بازیکن تیم ملی شناخته بودند.

ناگفته نماند؛ از نگاه این سایت احسان حاج صفی با ۸.۴ بهترین بازیکن تیم فوتبال کشورمان در مصاف با سوریه بوده است.

منبع: خبر ورزشی

دیگر رسانه ها

کدخبر: 124772

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها

      ارسال نظر