حمله توهین آمیزیک مداح به حسن روشن و علی پروین خبرساز شد

احتمالا رییس هیأت خادم الشهدای قم نمی‌داند خود حسن روشن برادر شهید است. چرا که برادر ارتشی او روز اول یا دوم جنگ - مهر ۱۳۵۹ - به شهادت رسید و یکی از دلایل افت تیم ملی ایران در بازی‌های آسیایی کویت همین اتفاق بود.

حمله توهین آمیزیک مداح به حسن روشن و علی پروین خبرساز شد

احتمالا رییس هیأت خادم الشهدای قم نمی‌داند خود حسن روشن برادر شهید است. چرا که برادر ارتشی او روز اول یا دوم جنگ - مهر ۱۳۵۹ - به شهادت رسید و یکی از دلایل افت تیم ملی ایران در بازی‌های آسیایی کویت همین اتفاق بود.

به گزارش عرشه آنلاین، در یک برنامۀ تلویزیونی در ایام نوروز وقتی مجری – محمد حسین میثاقی- از دو میهمان مشهور –  حسن روشن و علی پروین – می‌خواهد نام خوانندۀ مورد علاقۀ خود را بگویند اولی ( روشن، ستارۀ قدیمی استقلال/تاج و تیم ملی) می گوید: معین. پروین کاپیتان و مربی پیشین پرسپولیس و تیم ملی هم می‌گوید: هایده! و این یعنی هر دو از خط قرمز صدا و سیما عبور کردند چون مطابق معیارهای صدا وسیما کسی این دو خواننده را نباید بشناسد! چه رسد به این که اسم بیاورد و چه رسد به این که علاقه داشته باشد! روزگاری نوار کاست و نوار ویدیوی آنها را هم توقیف می کردند! 

توهین یک مداح به علی پروین و حسن روشن

مجری پرسید و آنها بی ریاکاری پاسخ دادند و جمعیت هم تشویق کرد و پسندید و تازه در یک برنامۀ دیگر هم تا نام «ابی» - ابراهیم حامدی- آمد حاضران کف زدند. 

پیداست که صدا و سیما برای جبران ریزش و کاهش مخاطب قدری آسان‌گیر شده اما آن طرف قضیه با مشکل رو به رو شده اند. کما این که ویدیویی منتشر شده که آقایی به نام حاج یدالله حسینی رییس هیأت خادم الشهدای قم از صدا و سیما به شدت انتقاد کرده چرا به جای دو ستارۀ پیشین فوتبال از رزمندگان دعوت نکرده اند تا در ماه رمضان خاطره بگویند؟

احتمالا رییس هیأت خادم الشهدای قم نمی‌داند خود حسن روشن برادر شهید است. چرا که برادر ارتشی او روز اول یا دوم جنگ - مهر ۱۳۵۹ - به شهادت رسید و یکی از دلایل افت تیم ملی ایران در بازی‌های آسیایی کویت همین اتفاق بود. جدای این مگر بچه‌های جانباز که از طرف آنها صحبت می‌کند فوتبالی و به این دو علاقه‌مند نبوده‌اند؟ میوۀ تلخ درخت خودی- غیر خودی را مگر در انتخابات نچیدید و نچشیدید که می خواهید گردن بجوید؟

او از میهمانان برنامه به خاطر نام بردن از هایده و معین خواننده با الفاظی چون «آشغال» و «کثافت» یاد کرده و دربارۀ مجری هم گفته: من اگر در استودیو بودم گلوی مجری ( میثاقی) را می‌جویدم و در ادامه گفته: این همه شهید دادیم و هر آشغالی نباید به تلویزیون بیاید. 42 هزار جانباز داریم که برخی از آنها جانباز اعصاب و روان هستند. مگر ۲۰۰ هزار شهید در جنگ ندادیم؟ خاک بر سرتان با این صدا و سیمایتان. رفیقان ما کشته شدند...

 

یکی پا نشد بگوید: برادر جان! جانبازان هم شهروند همین مملکت اند. به خنده و برنامه های مفرح نیاز ندارند؟  خیلی هاشان فوتبالی اند یا بوده اند و با علی پروین و حسن روشن خاطره دارند. پس چگونه با ادعای وکالت از طرف آنها الفاظ زشت را  به جرم بیان نام خوانندۀ مورد علاقه بر زبان می آورید؟

منبع: عصر ایران

دیگر رسانه ها

کدخبر: 131009

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها

      ارسال نظر