چهارشنبه سوری

چهارشنبه سوری تعطیل شد؟ | کاهش ساعت مدارس در روز چهارشنبه سوری

چهارشنبه سوری از مراسمات دیرینه ایرانیان است اما به دلیل استفاده نادرست گاها افرادی که سن کمتری دارند در معرض خطر قرار می گیرند برای خانواده ها سوال است که با توجه به خطرات مدارس روز چهارشنبه سوری تعطیل است یا خیر؟

چهارشنبه سوری تعطیل شد؟ | کاهش ساعت مدارس در روز چهارشنبه سوری

تا مراسم چهارشنبه سوری چیزی نمانده است و خانواده ها منتظر اطلاعیه جدید هستند تا ببینند که دانش آموزان روز چهارشنبه سوری تعطیل هستند و یا باید به مدرسه بروند برای بسیاری از هم وطنانمان این سوال پیش آمده که آیا روز سه شنبه ۲۲ اسفند ۱۴۰۲ به مناسبت چهارشنبه سوری تعطیل است یا خیر؟

به گزارش عرشه آنلاین؛ تا این لحظه هیچ اطلاعیه رسمی از هیات دولت مبنی بر اینکه سه شنبه ۲۲ اسفند ۱۴۰۲ تعطیل رسمی باشد، صادر نشده است و روز سه شنبه ۲۲ اسفند ۱۴۰۲ ( چهارشنبه سوری ) تعطیل نیست.

در بعضی از کانال‌های فضای مجازی و شبکه‌های مجازی و سایت‌های زرد خبری دروغ مبنی بر اینکه روز سه شنبه بیست و سوم اسفند به عنوان مناسبت چهارشنبه سوری تعطیل است، دست به دست مردم می چرخد که این خبر از اساس شایعه و کذب است.

در هر صورت روز سه شنبه تعطیل نیست و مدارس، دانشگاه‌ها و ادارات باز و دایر است اما ممکن است برخی از دانش آموزان به خیال اینکه این روز تعطیل است به مدرسه نروند و غیبت بخورند.

اطلاعیه آموزش وپرورش شهر تهران از تعطیلی زود هنگام مدارس

اداره کل آموزش وپرورش شهر تهران از تعطیلی زود هنگام مدارس نوبت عصر شهر تهران خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا؛ اداره کل آموزش و پرورش شهر تهران در اطلاعیه‌ای از تعطیلی زودهنگام مدارس نوبت عصر شهر تهران خبر داد و اعلام کرد همه مدارس نوبت عصر شهر تهران، ۲ ساعت زودتر تعطیل خواهند شد.

در این اطلاعیه آمده است:

به منظور پیشگیری از آسیب‌های ناشی از حوادث شب چهارشنبه آخر سال، تمامی مدارس شهر تهران در نوبت عصر امروز سه‌شنبه ۲۳ اسفند ۱۴۰۱ دو ساعت زودتر تعطیل خواهند شد.

دیگر رسانه ها

کدخبر: 129579

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها

      ارسال نظر