سفره هفت سین ۱۴۰۳ چه رنگی است؟

نوروز نزدیکه و کم‌کم صدای شرشر شور و هیجان برای چیدن سفره هفت سین به گوش میرسه. امسال دوست دارید سفره هفت سین‌تون چه حال و هوایی داشته باشه؟ دنبال یه رنگ ترند خاص هستین که حس تازگی و سرزندگی رو به خونه‌تون هدیه بده؟ خب، پس با من همراه باشین تا با هم ترند داغ رنگ سفره هفت سین ۱۴۰۳ رو کشف کنیم.

سفره هفت سین ۱۴۰۳ چه رنگی است؟

نوروز نزدیکه و کم‌کم صدای شرشر شور و هیجان برای چیدن سفره هفت سین به گوش میرسه. امسال دوست دارید سفره هفت سین‌تون چه حال و هوایی داشته باشه؟ دنبال یه رنگ ترند خاص هستین که حس تازگی و سرزندگی رو به خونه‌تون هدیه بده؟ خب، پس با من همراه باشین تا با هم ترند داغ رنگ سفره هفت سین ۱۴۰۳ رو کشف کنیم.

رنگ سفره هفت سین سال ۱۴۰۳

همه ساله طراحان و علاقه‌مندان به چیدمان، رنگ‌های ترندی رو برای سفره هفت سین پیشنهاد میدن. امسال نوبت کدوم رنگه که روی سفره هفت سین ما بدرخشه؟ بله، درسته! امسال قراره با درخشش گرم و صمیمی رنگ نارنجی، به استقبال بهار بریم.

حالا چرا نارنجی؟ نارنجی، نماد گرما، انرژی، خلاقیت و خوشبختیه. این رنگ مثل یه جرقه، انرژی رو به فضا تزریق میکنه و حس سرزندگی و تازگی رو به همراه داره. انگار که با چیدن یه سفره هفت سین نارنجی، خود بهار رو به خونه دعوت کردین!

جذابیت رنگ نارنجی به این سادگیا هم تموم نمیشه. این رنگ به خوبی با طیف‌های رنگی مختلف هماهنگ میشه. پس نگران نباشین، دستتون برای انتخاب سایر اجزای سفره هفت سین کاملا بازه. میخوام بگم که با یه انتخاب هوشمندانه، میتونین یه سفره هفت سین با شکوه و در عین حال سرزنده داشته باشین.

چطور رنگ نارنجی رو وارد سفره هفت سین کنیم؟

حالا که با جادوی رنگ نارنجی آشنا شدین، بریم سراغ راه‌های عملی برای آوردن این رنگ به سفره هفت سین. نگران نباشین، قرار نیست کل سفره رو نارنجی کنین! کافیه با ظرافت و سلیقه، از این رنگ زیبا استفاده کنین. چند تا ایده بهتون میدم:

ظروف نارنجی: امسال میتونین به جای ظروف سنتی، از ظروف مسی استفاده کنین. رنگ طبیعی مس، دقیقا همون طیف نارنجی مورد نظر ماست. این ظروف با درخشش گرم‌شون، حس اصالت و صمیمیت رو به سفره القا میکنن.

سفره نارنجی: اگه به دنبال یه تغییر اساسی هستین، میتونین از یه پارچه نارنجی به عنوان زیرسفره استفاده کنین. البته   یک رنگ ملایم‌تر از نارنجی تند، انتخاب بهتریه. حواستون باشه که با این کار، رنگ بقیه اجزای سفره نباید توی ذوق بزنه.

دکوراسون نارنجی: استفاده از گل‌های نارنجی مثل گل نرگس یا داوودی، میتونه یه ایده فوق‌العاده برای تزیین سفره هفت سین باشه. همچنین میتونین از شمع‌های نارنجی یا روبان‌های نارنجی برای تزئین ظروف استفاده کنین.

ترکیب رنگ نارنجی با سایر رنگ‌ها

همونطور که گفتیم، رنگ نارنجی به راحتی با طیف‌های رنگی مختلف هماهنگ میشه. بیاین با هم چند تا ترکیب رنگ جذاب رو برای سفره هفت سین ۱۴۰۳ کشف کنیم:

نارنجی و سفید: این ترکیب، یه حس مدرن و مینیمالیستی رو به سفره القا میکنه. ظروف سفید با روبان‌های نارنجی یا استفاده از گل‌های سفید در کنار گل‌های نارنجی، میتونه ایده‌های جذابی برای این ترکیب رنگ باشه.

نارنجی و سبز: این ترکیب رنگ، یادآور طبیعت و بهار زیباست. استفاده از سبزه عید در کنار ظروف نارنجی یا استفاده از میوه‌های سبز مثل سیب یا سنجد در کنار گل‌های نارنجی، میتونه این حس رو به خوبی القا کنه.

نارنجی و طلایی: این ترکیب، یه حس لوکس و مجلل رو به سفره هفت سین هدیه میده. استفاده از ظروف برنجی یا طلایی در کنار پارچه نارنجی زیرسفره یا استفاده از شمع‌های طلایی، میتونه این حس رو به وجود بیاره.

سخن پایانی 

رنگ ترند سفره هفت سین ۱۴۰۳، نارنجی پرشور و سرزنده است. امسال با درخشش این رنگ زیبا، به استقبال بهار برین و یه سفره هفت سین به یاد موندنی بچینین. فراموش نکنین که رنگ نارنجی فقط یه پیشنهاد هیجان‌انگیزه. در نهایت، سلیقه شما حرف اول رو میزنه.

دیگر رسانه ها

کدخبر: 129519

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها

      ارسال نظر