مرده بیشتر پول بیشتر | رانندگان آمبولانس های حمل جنازه چقدر درآمد دارند؟

افرادی که بیش از ۲۰سال سابقه خدمت در آمبولانس حمل متوفی دارند نیز، پس از ارسال مدارک، سابقه آنها منظور شده و بازنشسته می شوند.

مرده بیشتر پول بیشتر | رانندگان آمبولانس های حمل جنازه چقدر درآمد دارند؟

افرادی که بیش از ۲۰سال سابقه خدمت در آمبولانس حمل متوفی دارند نیز، پس از ارسال مدارک، سابقه آنها منظور شده و بازنشسته می شوند.رانندگان آمبولانس های حمل جنازه ساعت کاری خاص و مشخص ندارند و هر زمان که به حضور آنها نیاز باشد باید در محل کار حاضر شوند، این رانندگان باید در هر حادثه که اتفاق می افتد حضور داشته باشند، حتی اگر خارج از ساعت کاری آنها باشد.

به گزارش عرشه آنلاین؛  این رانندگان از نظر روحی به شدت تحت فشار قرار دارند به گونه ای که برخی از آنها از کار افتاده می شوند که این موضوع را از طریق اتحادیه آرامستان های کشور پی گیری می کنیم.

 از سال گذشته از طریق مراجع ذی صلاح از جمله اداره کل کار، کارگروه های مرتبط شامل تامین اجتماعی و دانشگاه علوم پزشکی، پی گیر اعمال شرایط سخت و زیان آور برای رانندگان آمبولانس های حمل جنازه بودیم که به لطف خدا این امر هم اکنون به سرانجام رسید.

رانندگی آمبولانس از جمله شغل‌هایی است که شاید تصور کنید درآمد آنچنان بالایی ندارد، اما سخت در اشتباه هستید.

رانندگان آمبولانس باید گواهینامه پایه ۲ داشته باشند و بر حسب تعداد جابه‌جایی‌های مریض درآمد کسب می‌کنند.

این درآمد معمولا پورسانتی است و طبق آگهی شرکت‌ها حدودا روی ۱۲ درصد قرار دارد. درآمد رانندگان آمبولانس به طور معمول از حدود ۱۰ میلیون تومان در ماه شروع و تا ۲۰ میلیون تومان هم می‌رسد.

هر چه تعداد فوتی ها بیشتر باشد پول بیشتری هم نصیب رانندگان آمبولانس می‌شود.

 

دیگر رسانه ها

کدخبر: 128277

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها

      ارسال نظر