حجم ویدیو: 2.99M | مدت زمان : 00:00:59

درگیری در کنسرت گروه «ایهام» در ارومیه/ زانیار به سیم آخر زد

درگیری در کنسرت گروه «ایهام» در ارومیه جنجال برانگیز شد.

درگیری در کنسرت گروه «ایهام» در ارومیه جنجال برانگیز شد.

به گزارش عرشه آنلاین، ویدیوهای کنسرت خبرساز گروه «ایهام» در ارومیه از صبح امروز دست به دست میشود و حضور عواملی با لباس شخصی روی صحنه برای لغو و تعطیلی کنسرت، روایت های مختلفی را به خود دیده است.

اما اصل ماجرا چه بوده؟

پیگیری های خبرنگارها حاکی از آن است که شرکتی که با فروش سربرگ خود، مجوز برگزاری کنسرت را گرفته و در اختیار تهیه کننده قرار داده است بارها از زانیار و تهیه کننده برنامه روی صحنه خواسته که بایستی حتما اسم شرکت و آن فرد آورده شود و از آنها تشکر به عمل آید!

مخالفت زانیار و اعضای گروه باعث شده این فرد (که دومین کنسرت دوران کاری اش را مجوز گرفته بود!)، از عوامل حراست سالن بخواهد که کنسرت را تعطیل نمایند!!

حضور این افراد روی صحنه با واکنش تند زانیار رو به رو شد و ادامه ماجرا که در تصاویر ملاحظه می‌فرمایید...

به نظر می‌رسد پدیده «فروش سربرگ» در کنسرت های شهرستان و حضور افرادی فاقد هر نوع رزومه فرهنگی و کاری، بحران جدیدی ست که به این قبیل اتفاقات تلخ و آزار دهنده ختم میشود.

مدیر روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان غربی گفت: درگیری در کنسرت روز ۲۱ بهمن ارومیه مربوط به اختلاف تهیه کننده و موسسه مجری بوده است.

رضا علافی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: روز گذشته در کنسرت خواننده ای با نام هنری ایهام، درگیری بین برخی افراد روی داد که برخی صفحات مجازی نیز به آن واکنش نشان داده اند.

وی اضافه کرد: این درگیری به علت اختلاف بین مدیرعامل موسسه فرهنگی و هنری و تهیه کننده و هنرمندان گروه بوده است.

وی اظهار کرد: این درگیری هیچ ارتباطی به ادارات و مراجع صادرکننده مجوز ندارد.

مدیر روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان غربی ادامه داد: احتمال ابطال مجوز فعالیت موسسه فرهنگی و هنری متخلف نیز وجود دارد.

منبع: آخرین خبر

دیگر رسانه ها

کدخبر: 126282

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها

      ارسال نظر