آزمون استخدامی آموزش و پرورش

فرصت ویژه برای جاماندگان آزمون استخدامی آموزش و پرورش | کارت ثبت نام دارید اقدام کنید

همزمان با سری دوم اصلاح دفترچه راهنمای ثبت نام، مهلت ثبت نام در آزمون استخدامی وزارت آموزش و پرورش به اتمام رسید.

فرصت ویژه برای جاماندگان آزمون استخدامی آموزش و پرورش | کارت ثبت نام دارید اقدام کنید

همزمان با سری دوم اصلاح دفترچه راهنمای ثبت نام، مهلت ثبت نام در آزمون استخدامی وزارت آموزش و پرورش به اتمام رسید. اما داوطلبینی که شب گذشته از ثبت نام جامانده بودند سرگردان شدند. 

به گزارش عرشه آنلاین، شب گذشته آخرین مهلت ثبت نام بود و بسیاری از داوطلبین اقدام به گذراندن مراحل ثبت نام کرده بودند اما با قطع شدن و ارور نتوانستن در آزمون شرکت کنند و نامید شدند .

برخی از داوطلبین هنوز هم امید داشتند که مهلت ثبت نام تمدید شود اما با اصلاحیه ای که ساعت ۲۳ ارسال شد آب پاکی را روی داوطلبین ریخت.

اما برخی از داوطلبین پیگیر توانستند بعد از پایان یافتن ساعت ثبت نام مراحل ثبت نام خود را تکمیل کنند و خود را به گردونه رقابت برسانند. داوطلبینی که کارت اعتباری خریداری کرده اند می توانند تا پایان امشب ثبت نام خود را تکمیل کنند.

 

آزمون فوق برای رشته‌های شغلی آموزگاری در روز جمعه ۱۸ اسفندماه سال ۱۴۰۲ و رشته‌های شغلی دبیری و هنرآموز در روز جمعه ۲۸ اردیبهشت‌ماه سال ۱۴۰۳ برگزار خواهد شد.

بر اساس اعلام آموزش و ‍‍پرورش سال آینده حدود ۷۲ هزار نفر در آزمون‌های مختلف استخدامی، اعم از گروه ابتدایی، گروه دبیری، هنرآموزان و گروه پرورشی و تربیت بدنی به استخدام آموزش و پرورش درخواهند آمد.

چارچوب آزمون استخدامی آموزش پرورش در قالب آزمون کتبی و ارزیابی تکمیلی مشخص می شود. به طوریکه امتحان کتبی شامل سنجش حیطه های عمومی، تخصصی و اختصاصی است که براساس شغل محل اعلام شده در دفترچه راهنمای ثبت نام به صورت کتبی برگزار می شود.

 ارزیابی تکمیلی نیز شامل سنجش و ارزیابی صلاحیت ها و شایستگی های (عمومی، تخصصی، حرفه ای) مورد نیاز برای مشاغل دبیری، هنرآموز وآموزگار با هدف تعمیق سنجش شایستگی های معلمی علاوه بر امتحان کتبی صورت می گیرد.

دیگر رسانه ها

کدخبر: 125424

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها

      ارسال نظر