بغداد: خاک ما محلی برای عرض اندام نیست

فؤاد حسین وزیر خارجه عراق امروز یکشنبه در واکنش به حملات آمریکا به خاک این کشور گفت: «عراق محلی برای ارسال پیام یا عرض اندام نیست». حسین که میزبان سفرای اتحادیه اروپا، کانادا، برزیل و استرالیا بود، تأکید کرد: دولت عراق، مسئول حمایت از هیأت‌های دیپلماتیک و مستشاران خارجی است.

بغداد: خاک ما محلی برای عرض اندام نیست

بغداد: خاک ما محلی برای عرض اندام نیست

به گزارش عرشه آنلاین، فؤاد حسین وزیر خارجه عراق امروز یکشنبه در واکنش به حملات  آمریکا به خاک این کشور گفت: «عراق محلی برای ارسال پیام یا عرض اندام نیست». حسین که میزبان سفرای اتحادیه اروپا، کانادا، برزیل و استرالیا بود، تأکید کرد: دولت عراق، مسئول حمایت از هیأت‌های دیپلماتیک و مستشاران خارجی است.

فؤاد حسین وزیر خارجه عراق امروز یکشنبه در واکنش به حملات  آمریکا به خاک این کشور گفت: «عراق محلی برای ارسال پیام یا عرض اندام نیست».

حسین که میزبان سفرای اتحادیه اروپا، کانادا، برزیل و استرالیا بود، تأکید کرد: دولت عراق، مسئول حمایت از هیأتهای دیپلماتیک و مستشاران خارجی است.

وی با تأکید بر «لزوم بازگشت کمیته نظامی مشترک به میز مذاکرات برای دستیابی به توافقات مربوط به حضور نظامی آمریکا و کشورهای ائتلاف» گفت: «باید درگیری در منطقه پایان یابد، آتش‌بس در غزه برقرار شود و برای جلوگیری از افزایش تنش در منطقه، گزینه‌های نظامی کنار گذاشته شود».

جنگنده‌های آمریکایی شامگاه جمعه ۸۵ موضع را در خاک عراق و سوریه در واکنش به کشته شدن ۳ نظامی این کشور طی روزهای اخیر هدف حمله قرار دادند. آمریکا گروه‌های مقاومت عراق را مسئول کشته شدن نظامیان خود دانسته بود.

دیگر رسانه ها

کدخبر: 125251

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها

      ارسال نظر