حکم قصاص برای پسر هواخواه دختر جوان + جزئیات

پسر جوانی که در حمایت از یک دختر مرتکب قتل شده ‌است از سوی دادگاه به قصاص محکوم شد.

حکم قصاص برای پسر هواخواه دختر جوان  + جزئیات

پسر جوانی که در حمایت از یک دختر مرتکب قتل شده ‌است از سوی دادگاه به قصاص محکوم شد.

به گزارش عرشه آنلاین , متهم که مدعی است مقتول قصد بستن راه دختر جوان و گرفتن سگ او را داشت، با این پسر درگیر شد و ضربه‌ای زد که منجر به مرگ او شد.

درگیری خونین میان دو جوان یک سال قبل اتفاق افتاد و یکی از طرفین درگیری که سیروس نام داشت جانش را از دست داد و جوان دیگری به نام فرید بازداشت شد.

فرید در بازجویی‌ها قبول کرد سیروس را با چاقو زده اما گفت در دفاع از دختری جوان این کار را کرده ‌است.

فرید گفت: سیروس دستفروشی می‌کرد. زمان حادثه به نظر می‌رسید مشروب خورده، چون حال درستی نداشت و نمی‌توانست رفتارهایش را کنترل کند. او به سمت دختری رفت که سگی در دست داشت. می‌خواست سگ را بگیرد. دختر ترسیده ‌بود. به سیروس گفتم کاری با دختر نداشته ‌باشد. سیروس چاقو کشید و من هم در دفاع از خودم مجبور شدم او را بزنم.

دختر جوان که در بازجویی‌ها حاضر شده‌ بود، اظهارات متهم را تایید کرد و گفت: داشتم از خیابان عبور می‌کردم که مرد دستفروش جلویم را گرفت و راهم را بست. او می‌خواست سگم را بگیرد. وقتی موفق نشد به سمت خودم آمد تا خودم را بگیرد. مرد جوان دیگری که بعدها متوجه شدم نامش فرید است به کمک من آمد و نجاتم داد. آنها با هم درگیر شدند و فرید ضربه‌ای به او زد.

با تکمیل تحقیقات و صدور کیفرخواست پرونده برای رسیدگی به دادگاه کیفری استان تهران ارسال شد. در جلسه دادرسی بعد از اینکه کیفرخواست خوانده شد، پدر و مادر مقتول به عنوان ولی‌دم درخواست قصاص کردند.

سپس فرید در جایگاه حاضر شد و گفت: من به هواخواهی از دختر جوان وارد دعوا شدم. سیروس چاقو داشت و می‌خواست مرا بزند. به همین خاطر در دفاع از جانم او را با چاقو زدم. من در دفاع از خودم مرتکب قتل شدم و اگر او را نزده بودم قطعا کشته می‌شدم.

سپس وکیل متهم در جایگاه قرار گرفت و گفت: موکل من در دفاع از خودش مرتکب قتل شده و خواستار برائت او از قتل عمدی هستم.

با پایان جلسه دادگاه قضات برای تصمیم‌گیری وارد شور شدند و متهم را به قصاص محکوم کردند.

منبع: آخرین خبر

دیگر رسانه ها

کدخبر: 123572

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها

      ارسال نظر