پنج شنبه قیمت گندم اعلام‌ می‌شود/ دولت گندمکاران را سورپرایز می کند؟

قیمت خرید تضمینی گندم با حدود ۱۰۰ روز تاخیر نسبت به موعد قانونی، تا اخر هفته اعلام می‌شود. این در حالی است که نرخ مصوب که نیاز به تایید نهایی وزیر جهاد کشاورزی دارد، از قیمت مورد انتظار گندمکاران کمتر است.

پنج شنبه  قیمت گندم اعلام‌ می‌شود/ دولت گندمکاران را سورپرایز می کند؟

قیمت خرید تضمینی گندم با حدود ۱۰۰ روز تاخیر نسبت به موعد قانونی، تا اخر هفته  اعلام می‌شود. این در حالی است که نرخ مصوب که نیاز به تایید نهایی وزیر جهاد کشاورزی دارد، از قیمت مورد انتظار گندمکاران کمتر است.

به گزارش عرشه آنلاین ، دولت بالاخره با تاخیری در حدود یک ماه و نیم، قیمت خرید تضمینی گندم برای سال زراعی ۱۴۰۳-۱۴۰۲ را اعلام می کند. اعضای شورای قیمت‌گذاری محصولات کشاورزی، قیمت گندم را ۱۹ هزار و ۵۰۰ تومان اعلام کردند. این قیمت باید حداکثر ضرف یک هفته مورد تایید وزیر جهاد کشاورزی برسد و به صورت رسمی اعلام شود.قرار است یکشنبه قیمت نهایی اعلام شود پنج شنبه  دولت گندمکاران را راضی می‌کند یا نه؟

از ابتدای سال جاری گندمکاران درحال جدال با نمایندگان دولت هستند تا قیمت تضمینی گندم را برمبنای قیمت جهانی، نرخ دستمزد، افزایش نرخ نهاده‌ها و تورم سالانه تعیین کنند. اما هنوز موفق به این کار نشدند.

 

منبع: اکو ایران - تجارت نیوز

دیگر رسانه ها

کدخبر: 120571

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها

      ارسال نظر