اتهام‌زنی آمریکا به ایران درخصوص حمایت نظامی از مقاومت فلسطین

​سخنگوی وزارت خارجه آمریکا مدعی شد: ایران به «تولید و توسعه» موشک‌های جهاد اسلامی کمک و «ارسال کمک‌های مالی» به این گروه را تسهیل کرده است.

اتهام‌زنی آمریکا به ایران درخصوص حمایت نظامی از مقاومت فلسطین

سخنگوی وزارت خارجه آمریکا مدعی شد: ایران به «تولید و توسعه» موشک‌های جهاد اسلامی کمک و «ارسال کمک‌های مالی» به این گروه را تسهیل کرده است.

به گزارش عرشه آنلاین، سخنگوی وزارت خارجه آمریکا امروز (سه‌شنبه) در ارتباط با تحریم‌های جدید وزارت خزانه‌داری اعلام کرد: ما به همراه انگلیس تحریم‌های جدیدی را علیه اشخاص و گروه‌های مرتبط با حماس اعمال کردیم.

او همچنین گفت واشنگتن «اکرم العجوری» یکی از رهبران جنبش جهاد اسلامی را به لیست به اصطلاح «تروریست‌های بین‌المللی» اضافه کرده است.

وی مدعی شد که ایران به «تولید و توسعه» موشک‌های جهاد اسلامی کمک و «ارسال کمک‌های مالی» به این گروه را تسهیل کرده است.

این مقام آمریکایی ادعا کرد که ایران «از طریق ارسال تسلیحات و منابع مالی» به حماس و جهاد اسلامی جهت انجام «اقدامات تروریستی» کمک می‌کند.

این در حالی است که ایران بارها حمایت نظامی از فلسطین برای آغاز عملیات «طوفان‌الاقصی» را رد و این عملیات را کاملا فلسطینی توصیف کرده است.

سخنگوی وزارت خزانه‌داری نیز در بیانیه‌ای ایمیل شده مدعی شد: ما به همراهی تمامی شرکا در تلاشیم تا زیرساخت‌های مالی حماس را تضعیف کرده و از ارسال منابع مالی به این گروه جلوگیری کنیم. ما همچنین به دنبال بلوکه کردن کانال‌های مالی این گروه هستیم تا جلوی اعمال آن را بگیریم./آخرین خبر

دیگر رسانه ها

کدخبر: 114429

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها

      ارسال نظر