آلودگی هوا مدارس را تعطیل کرد | اطلاعیه تعطیلی مدارس این شهرها

تمامی مقاطع تحصیلی نوبت صبح در مناطق شش گانه آموزش و پرورش اصفهان و شهرستان خمینی‌شهر یکشنبه ۲۱ آبان ماه تعطیل خواهد بود.

آلودگی هوا مدارس را تعطیل کرد  | اطلاعیه  تعطیلی مدارس این شهرها

مدارس و دانشگاه ها با شروع فصل پاییز شروع شد. نکته مهم که در همین ابتدا برای خانواده ها اهمیت دارد تعطیلی مدارس در تقویم بوده و یا تعطیلی مدارس با توجه به اتفاقات مختلف نظیر بارش برف و باران و یا بین التعطیلی که هر کدام ممکن است با توجه به شرایط مختلف ایجاد شود. 

به گزارش عرشه آنلاین، آلودگی هوا تمامی مقاطع تحصیلی مدارس اصفهان و اهواز و برخی شهرستان ها را در روز یکشنبه ۲۱ آبان به تعطیلی کشاند

مصوبه کارگروه اضطرار آلودگی هوا: مدارس در اصفهان و چند شهرستان استان یکشنبه تعطیل است.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان گفت:باتوجه به استمرار شرایط سکون هوا و پیش بینی هواشناسی مبنی بر تداوم سکون هوا و افزایش غلظت آلاینده‌ها؛ کمیته اضطرار در استانداری اصفهان دوباره تشکیل جلسه داد.

منصور شیشه فروش افزود: براساس مصوبه این کمیته فردا (یکشنبه ۲۱ آبان ماه) همه مقاطع تحصیلی در مناطق شش گانه آموزش و پرورش اصفهان  و نواحی و مناطق آموزش وپرورش خمینی شهر، فلاورجان، شاهین شهر، زرین شهر، مبارکه، نجف آباد، پیربکران، فولادشهر و برخوار در روز یکشنبه ۲۱ آبان ماه تعطیل خواهد بود.

شیشه فروش یادآور شد: طرح محدودیت تردد خودروهای با پلاک زوج وفرد در شهر اصفهان تا پایان این هفته و از درب منزل اجرایی می شود و ضمن جلوگیری از تردد خودروهای دودزا و فاقد معاینه فنی، متخلفان توسط پلیس راهور اعمال قانون خواهند شد.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان با تأکید بر اینکه هرگونه اعمالی که به افزایش آلاینده های جوی منجر شود ممنوع است، گفت: آتش زدن بقایای گیاهی، ضایعات و زباله ها نیز ممنوع است و با متخلفان به طور جدی برخورد خواهیم کرد.

ی به شهروندان توصیه کرد: در فضای آزاد ورزش صبحگاهی انجام ندهند و تردد غیر ضروری در شهر هم نداشته باشند.

مدارس برخی شهرهای خوزستان تعطیل شد

 با اعلام کار گروه اضطرار آلودگی هوای استان، فردا یکشنبه مدارس نوبت صبح و عصر در شهرهای اهواز، کارون، باوی و شهر الهایی در بستر سامانه شاد به صورت مجازی برگزار می‌شود.

 

دیگر رسانه ها

کدخبر: 114022

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها

      ارسال نظر