تعطیلی مدارس | تعطیلی مدارس یکشنبه | تعطیلی مدارس تهران

شنبه اول مهر تعطیل شد؟ | اطلاعیه آموزش و پرورش برای مدارس از اول مهر ماه

با توجه به اینکه اول مهر ۱۴۰۲ روز شنبه است و دوم مهر که یکشنبه است و تعطیل است، این سوال از سمت دانش آموزان و اولیا پرسیده می شود که آیا هفته اول مهر تعطیلی است یا نه؟.

شنبه اول مهر تعطیل شد؟ | اطلاعیه آموزش و پرورش برای مدارس از اول مهر ماه

تعطیلی اول یکی از سوالات مطرح شده امروز والدین و دانش آموزان است. تعطیلی اول مهر علاوه بر دانش آموزان برای والدین و معلم ها نیز دارای اهمیت زیادی است. وزیر آموزش و پرورش درباره تعطیلی اول مهر صحبت کرد. آخرین اخبار تعطیلی اول مهر را در ادامه بخوانید.

شنبه اول مهر تعطیل شد؟ 

به گزارش عرشه آنلاین،  با توجه به اینکه اول مهر ۱۴۰۲ روز شنبه است و دوم مهر که یکشنبه است و تعطیل است، این سوال از سمت دانش آموزان و اولیا پرسیده می شود که آیا هفته اول مهر تعطیلی است یا نه؟

آغاز فعالیت حضوری همه مدارس از اول مهر ماه

زمان آغاز سال تحصیلی ۱۴۰۳ـ ۱۴۰۲ و بازگشایی مدارس، شنبه «اول مهر» است.

طبق قانون، روز اول مهر روز بازگشایی مدارس است بنابراین اگر اول مهر تعطیل باشد طبیعتا روز بعد از آن مدارس باز می‌شوند اما امسال اول مهر روز شنبه است که تعطیل رسمی هم نیست؛ بنابراین شنبه اول مهر ۱۴۰۲ روز اصلی بازگشایی مدارس است.

تصمیم آموزش و پرورش برای تعطیلی مدارس به علت شیوع آنفلوانزا

جشن شکوفه‌ها مربوط به پایه اول ابتدایی و جشن جوانه‌ها مربوط به پایه هفتم است که روز ۲۹ شهریور ماه ۱۴۰۲ برگزار می‌شود و استان‌ها باید برای این روز برنامه‌ریزی خود را انجام دهند. جشن غنچه‌ها برای کودکستانی‌ها (پیش دبستانی‌ها) نیز ۱۵ مهر ماه ۱۴۰۲ برگزار می‌شود./اندیشه معاصر

آیا مدارس اول مهر تعطیل است

بنابراین علی رغم اخبار غیر رسمی فضای مجازی مبنی بر آغاز سال تحصیلی جدید مدارس از سوم مهر، روز اول بازگشایی مدارس، شنبه اول مهرماه است./

امسال تعداد دانش آموزان اول ابتدایی حدود یک میلیون و ۷۰۰ هزار نفر است.

تا کنون ۹۱ درصد دانش آموزان ایرانی ثبت نام خود را در مدارس تکمیل کرده‌اند و پیش ‌بینی می‌شود مهر امسال ۱۶ میلیون و ۷۰۰ هزار دانش آموز در مدارس حضور یابند.

مهمترین ماموریت دولت هم، آموزش و پرورش است

رضامراد صحرایی وزیر آموزش و پرورش: آموزش و پرورش بزرگترین دستگاه اداری کشور است ومهم‌ترین ماموریت دولت هم، آموزش و پرورش است و این نگاه رئیس جمهور است.

ماموریتی که تربیت نسل و انتقال آموزه‌های دینی به آن نسل برای مقدمه سازی تمدن نوین اسلامی و زمینه سازی ظهور حضرت حجت را در پیش دارد. این ماموریت ماموریتی است که هر کسی در مسیر آن قرار می‌گیرد باید براساس وظیفه کار کند./معاصر

دیگر رسانه ها

کدخبر: 106248

  • سارا تهامی

    چرا واقعا حالا تعطیل کنن میگ طوری میشه
    والا مگه همه میرن درسته که اجباری ولی عده‌ای هنوز مسافرت‌ هستن

  • محسن

    چرا ما اینقدر دنبال تعطیل کردن هستیم؟! ملتی که ادعای پیشرفت دارد باید تعطیلات را کم کند.( یک معلم دوستدار ایران پیشرفته)

  • طاها

    چرا بااین طرز خبر طولانیش میکنین بگین تعطیل نیست وسلام

ارسال نظر