اطلاعیه تعطیلی مدارس | مدارس کدام شهرهای ایران غیرحضوری شدند؟

آخرین اخبار و جزئیات مربوط به تعطیلی مدارس و برگزاری کلاس‌های درس به صورت غیرحضوری اعلام شد.

اطلاعیه تعطیلی مدارس | مدارس کدام شهرهای ایران غیرحضوری شدند؟

آخرین وضعیت تعطیلی مدارس به دلیل سرمای هوا و بارش برف و باران در شهرهای مختلف کشور اعلام شد.

تعطیلی مدارس شهرهای استان اردبیل

بارش برف و سردی هوا موجب غیرحضوری شدن برخی مدارس شهرهای استان اردبیل در روز یکشنبه ۲۳ بهمن شد.

روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان اردبیل اعلام کرد: به علت برودت هوا فعالیت آموزشی مدارس شهرهای اردبیل و نمین در مقاطع پیش دبستانی و ابتدایی در نوبت قبل از ظهر روز یکشنبه ۲۳ بهمن بصورت غیرحضوری و طریق شبکه آموزشی شاد انجام خواهد شد.

بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی استان اردبیل نیز از روز یکشنبه (۲۳ بهمن) تا سه‌شنبه (۲۵ بهمن) با گذر امواج ناپایدار تراز میانی جو، شاهد افزایش ابرناکی، رخداد مه و بارش‌های پراکنده و خفیف برف بویژه در نواحی مرکزی و جنوبی استان خواهیم بود.

ضمنا تا اواسط هفته هوای سرد زمستانی بویژه طی ساعات شبانه و اوایل صبح در استان ماندگار خواهد بود. هر چند از روز دوشنبه (۲۴ بهمن) اندکی بر دمای هوا در طول روز افزوده خواهد شد.

اداره کل هواشناسی استان اردبیل با اشاره به برودت هوا به مردم توصیه کرد در مصرف حامل‌های انرژی بویژه گاز صرفه‌جویی کنند، همچنین با توجه به احتمال کولاک برف، یخبندان و لغزندگی سطح جاده‌ها و گردنه‌های برفگیر استان به رانندگان توصیه شده ضمن پرهیز از سفرهای غیرضروری و همراه داشتن تجهیزات زمستانی مورد نیاز در صورت تردد در جاده‌های مواصلاتی احتیاط لازم را مدنظر قرار دهند.

طی روز چهارشنبه (۲۶ بهمن) با تغییر جریانات جوی وزش بادهای جنوبی شدت گرفته و با افزایش نسبی دما در طول روز جوی پایدار در غالب مناطق استان استقرار می‌یابد

آخرین وضعیت تعطیلی مدارس در استان تهران

آموزش و پرورش تهران اعلام کرد: با توجه به احتمال بارش برف سنگین در تهران، خانواده‌ها پیش از حرکت به سمت مدارس، وضعیت حضوری یا غیرحضوری‌بودن آن را بررسی کنند.

 آموزش در مدارس ابتدایی مناطق ۱ تا ۵ شهر تهران، روز یکشنبه  ۲۳ بهمن ماه غیرحضوری شد

بنا بر اعلام اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش شهر تهران، به دلیل برودت هوا، بارش برف و لغزندگی سطح معابر، آموزش در مدارس ابتدایی مناطق ۱ تا ۵ شهر تهران ، روز یکشنبه ۲۳ بهمن ماه غیر حضوری خواهد بود.

همچنین مدارس ابتدایی شهرستانهای دماوند و رودهن و همه مدارس شهرستان فیروزکوه در نوبت صبح امروز یکشنبه تعطیل و آموزش غیر حضوری است./ صداوسیما

تعطیلی نوبت عصر مدارس برخی شهرستان‌های استان تهران

اداره کل شهرستان‌های استان تهران از تعطیلی نوبت عصر مدارس شهرستان‌های استان تهران در برخی مناطق در پی افزایش بارش برف خبر داد.

اداره کل شهرستان‌های استان تهران در کانال اطلاع‌رسانی‌اش در شبکه شاد اعلام کرد که با توجه به افزایش بارش برف، همه مقاطع تحصیلی در فیروزکوه، دماوند، رودهن، پردیس، چهاردانگه، اسلامشهر، بهارستان یک و دو، رباط‌کریم، ملارد، شهریار و شهرقدس در نوبت عصر امروز ۲۳ بهمن ۱۴۰۱ غیر حضوری است.

بر اساس این اطلاعیه، آموزش این دسته از دانش‌آموزان از طریق فضای مجازی و شبکه شاد دنبال خواهد شد.

دیگر رسانه ها

کدخبر: 71755

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها

      ارسال نظر