مسمومیت غذایی

ماجرای مسمومیت غذایی ۱۵۰ دانشجو به کجا رسید؟

سرپرست دانشگاه فرهنگیان قوچان گفت: خبر مسمومیت غذایی ۱۵۰ دانشجوی این واحد کذب بوده و ۳۳ دانشجو به دلیل درگیری با ویروس آنفلوانزا به مراکز درمانی مراجعه کرده اند.

ماجرای مسمومیت غذایی ۱۵۰ دانشجو به کجا رسید؟

سرپرست دانشگاه فرهنگیان قوچان گفت: خبر مسمومیت غذایی ۱۵۰ دانشجوی این واحد کذب بوده و ۳۳ دانشجو به دلیل درگیری با ویروس آنفلوانزا به مراکز درمانی مراجعه کرده اند.

به گزارش عرشه آنلاین، فاطمه شوشتری با اشاره به انتشار خبر مسمومیت غذایی ۱۵۰ دانشجوی دانشگاه فرهنگیان واحد شهید کلاهدوز قوچان در فضای مجازی اظهار کرد: ۱۵ آبان ماه سال جاری، ۲۲ دانشجوی این دانشگاه و روز بعد نیز ۱۱ نفر با اظهار ناراحتی و بروز علائم متفاوت به مراکز درمانی شهرستان قوچان مراجعه می‌کنند.

سرپرست دانشگاه فرهنگیان واحد شهید کلاهدوز قوچان با اشاره به این مطلب که پزشکان و مراکز درمانی اعلام کردند که برخی دانشجویان مراجعه‌کننده درگیر ویروس آنفلوانزا با سرعت واگیر و سرایت بالا شده‌اند، تصریح کرد: کارشناسان شبکه بهداشت و درمان قوچان ضمن حضور در این واحد دانشگاهی، نمونه‌گیری‌های لازم را انجام داده و با بررسی موضوعات نظریه‌های کارشناسی را اعلام خواهند کرد.

وی با تأکید بر اینکه هیچ مورد بستری برای دانشجویان رخ نداده و همه به‌صورت سرپایی درمان شدند، افزود: دانشجویان به پزشکان و درمانگاه‌های مختلف مراجعه کرده‌اند و چون علائم آن‌ها نیز متفاوت بوده است پزشک معالج نظریه و تجویز داروی متفاوت انجام داده و طبق مستندات موجود، خبر مسمومیت غذایی دانشجویان با قاطعیت تکذیب می‌شود./فارس

دیگر رسانه ها

کدخبر: 113890

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها

      ارسال نظر