یک پرسپولیسی رکورد سینمای ایران را زد

​روز گذشته، فیلم سینمایی هتل با بازی پژمان جمشیدی رکورد مخاطب روزانه خود را شکست و موفق شد با ۱۵۱ هزار مخاطب، فروشی معادل ۴ میلیارد تومان داشته باشد.

یک پرسپولیسی رکورد سینمای ایران را زد

روز گذشته، فیلم سینمایی هتل با بازی پژمان جمشیدی رکورد مخاطب روزانه خود را شکست و موفق شد با ۱۵۱ هزار مخاطب، فروشی معادل ۴ میلیارد تومان داشته باشد.

به گزارش عرشه آنلاین، سینما طی یک ماه اخیر، جانی دوباره گرفته و مخاطبان بسیاری را به سالن‌های تاریک می‌کشاند. در همین روند، روز گذشته، شلوغ‌ترین روز سینمایی کشور با ۲۷۲ هزار مخاطب به ثبت رسید. طی روز گذشته ۳۱۷۵ سانس تدارک دیده شد و ۷ میلیارد و ۱۰۰ میلیون تومان نیز واریزی گیشه بود.

طی روز گذشته، هتل، رکورد مخاطب روزانه خود را شکست و موفق شد با ۱۵۱ هزار مخاطب، فروشی معادل ۴ میلیارد تومان داشته باشد. با این آمار، هتل با گذر از رکورد مخاطبان روزانه مطرب، پس از هزارپا، به دومین فیلم یک دهه اخیر سینماهای کشور تبدیل می‌شود که توانسته طی یک روز، این میزان مخاطب را به سینما بکشاند. رکورد فروش روزانه یک دهه اخیر سینماها، به فیلم هزارپا با ۱۶۰ هزار مخاطب اختصاص دارد. رکوردی که هتل، تا رسیدن به آن، فاصله‌ای ندارد و می‌تواند طی هفته‌های آتی، این مرز روانی را نیز پشت سر بگذارد.

پژمان جمشیدی در فیلم «هتل» هنرنمایی می کند و این روزها به ستاره پولساز سینمای ایران تبدیل شده است./خبر ورزشی

دیگر رسانه ها

کدخبر: 113614

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها

      ارسال نظر