استایل خاص جورجینا همسر رونالدو برای تماشای لیگ قهرمانان آسیا +عکس

نامزد آرژانتینی رونالدو برای حمایت از او در بازی‌های لیگ قهرمانان آسیا به استادیوم می‌آید.

استایل خاص جورجینا همسر رونالدو برای تماشای لیگ قهرمانان آسیا +عکس

کریستیانو رونالدو به همراه نامزدش جورجینا و فرزندانش، تعطیلات  در عربستان زندگی می‌کند. کریستیانو رونالدو با قرارداد تاریخی به تیم الانصر عربستان پیوست  و رکورد جابه جایی را زد. کریستیانو رونالدو دارننده چندین توپ طلایی است و از بازیکنان پرافتخار فوتبال است. کریستیانو رونالدو دارای 5 توپ طلا می باشد. جورجینا رودریگس و کریستیانو رونالدو توافقنامه‌ای را به عنوان، قرارداد پیش از ازدواج با یکدیگر دارند که در نوع خود جالب است و به زودی با یکدیگر ازدواج می کنند.

به گزارش عرشه آنلاین، جورجینا رودریگس، مدل آرژانتینی و شریک زندگی کریستیانو رونالدو،  برای حمایت از او در بازی‌های لیگ قهرمانان آسیا به استادیوم می‌آید.

 النصر عربستان که فصل جدید لیگ قهرمانان آسیا را با کسب پیروزی دو بر صفر در ورزشگاه آزادی مقابل پرسپولیس ایران آغاز کرد و پس از آن هم با نتیجه سه بر یک به برتری برابر استقلال تاجیکستان دست یافت، در آخرین دیدار دور رفت مرحله گروهی به مصاف الدحیل رفت و موفق شد با نتیجه ۴-۳ نماینده قطر را شکست دهد.

نکته جالب این مسابقه حضور جورجینا رودریگس در ورزشگاه است که برای این بازی آسیایی خود را به استادیوم رسانده تا شریک زندگی‌اش را حمایت کند. این اقدام نامزد رونالدو نشان می‌دهد که این مدل مشهور آرژانتینی به احتمال زیاد در دیدار برگشت پرسپولیس مقابل النصر در کشور عربستان در استادیوم حاضر خواهد شد. کریستیانو رونالدو نیز بار‌ها نشان داده که در زمان حضور خانواده‌اش در جایگاه ویژه استادیوم روحیه بهتری دارد و معمولا گل‌های خود را به آن‌ها تقدیم می‌کند.

استایل خاص جورجینا

استایل خاص جورجینا

منبع: خبرآنلاین

 

دیگر رسانه ها

کدخبر: 111770

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها

      ارسال نظر