جزییات تازه از قتل مهرجویی و همسرش +عکس

داریوش مهرجویی و همسرش وحیده محمدی‌فر به قتل رسیدند

جزییات تازه از قتل  مهرجویی و همسرش +عکس

داریوش مهرجویی و همسرش به قتل رسیدند

محمدمهدی عسگرپور رئیس هیات‌رئیسه خانه سینما خبر قتل داریوش مهرجویی و همسرش وحیده محمدی‌فر در خانه‌اش در کرج را تایید کرد.

ویلای مرحوم مهرجویی در کرج است که در آن به همراه همسرش به قتل رسید. پلیس در محل حضور دارد و کارآگاهان در حال بررسی صحنه قتل هستند.

این حادثه در مشکین دشت رخ داده است و دختر داریوش مهرجویی ماجرا را به پلیس خبر داده است. همچنین طبق اطلاع خبرنگار ایسنا به نقل از پلیس، ماجرای سربری که در فضای مجازی در حال طرح است، صحیح نیست.

داریوش مهرجویی متولد سال ۱۳۱۸ و از کارگردان‌های موج نوی سینمای ایران است که فیلم‌های مطرحی همچون هامون، دایره مینا، گاو، اجاره‌نشین‌ها، سارا، پری، لیلا، مهمان مامان و سنتوری را ساخته است

داریوش مهرجویی

توضیحات پلیس درباره قتل داریوش مهرجویی و همسرش

فرمانده انتظامی استان البرز جزئیاتی از فتل داریوش مهرجویی و همسرش را تشریح کرد.

سردار حمید هداوند در گفتگو با ایسنا در این‌باره گفت: این حادثه در ساعات پایانی شنبه‌شب از طریق تماس با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع داده شد که با حضور ماموران در محل مشاهده شد که داریوش مهرجویی و همسرش در ویلای شخصی‌اش واقع در زیبادشت مشکین آباد به قتل رسیده‌اند.

وی با بیان اینکه این حادثه از سوی دختر مرحوم مهرجوبیی به پلیس اطلاع داده شد، گفت: تیم‌های تخصصی پلیس آگاهی در محل حاضر شده و تحقیقات خود را آغاز کرده‌اند.

هداوند درباره اینکه گفته می‌شود سر مرحوم مهرجویی بریده شده است، به ایسنا گفت: این حادثه به علت نامعلوم توسط فرد یا افراد ناشناس رخ داده و هنوز انگیزه قتل مشخص نیست. شواهد حاکی از آن است که این قتل بر اثر جراحت ناشی از ضربات سلاح سرد از ناحیه گردن و اعضای بدن انجام شده است.

 

به گفته فرمانده انتظامی استان البرز جزئیات این پرونده با حضور تیم تخصصی پلیس تحت پیگیری است.

پلیس: قاتل «مهرجویی» ‌به‌زودی دستگیر می‌شود

سخنگوی فراجا: پلیس عاملین این اقدام وحشیانه را به‌‌زودی دستگیر و به دستگاه عدالت خواهد سپرد. اقدامات فنی همان ساعات اولیه انجام و کاراگاهان درمحل حاضر و درحال بررسی سناریوهای محتمل می‌باشند.

روزنامه اعتماد در شماره یکشنبه خود که پیش از انتشار خبر قتل داریوش مهرجویی و همسرش آماده چاپ شده است، ماجرای سرقت سنتور مهرجویی و حمله فردی ناشناس به نزل آنها را روایت کرده است. هفته گذشته، پانزدهم مهرماه همسر داریوش مهرجویی در صفحه اینستاگرام خود از تهدید شخصی ناشناس با چاقو و سرقت از خانه‌شان خبر داد.

همسر داریوش مهرجویی

همسر داریوش مهرجویی

جزییات تازه از قتل داریوش مهرجویی

محسن امیریوسفی رییس کانون کارگردانان خانه سینما که از ساعت ۲:۳۰ بامداد یکشنبه ۲۲ مهرماه به همراه وحید موساییان و دانش اقباشاوی از اعضای شورای مرکزی کانون در محل حادثه حضور یافته بود، به ایسنا گفت که ترجیح می‌دهم جزییات این جنایت توسط نیروی انتظامی و دادستانی اعلام شود اما اطلاعاتی که در اینجا کسب کردیم، حاکی از آن است که دختر آقای مهرجویی ساعت ۱۰ شب به منزل برگشته و متوجه این فاجعه شده است. 

وی افزود: در حال حاضر، اجساد به پزشکی قانونی منتقل شده و محل حادثه توسط نیروهای پلیس در دست بررسی است. همچنین شواهدی از احتمال سرقت وجود دارد اما در مورد اینکه اتباع غیرایرانی در این جنایت نقش داشته‌اند هنوز شواهدی در دست نیست.

اظهارنظر دادستان فردیس درباره قتل داریوش مهرجویی

رئیس کل دادگستری تهران البرز توضیحاتی درخصوص قتل داریوش مهرجویی فیلمساز، نویسنده و کارگردان به همراه همسرش خانم وحیده محمدی فر ارائه داد.

به گزارش عرشه آنلاین  به نقل از قوه قضاییه، حسین فاضلی هریکندی رئیس کل دادگستری استان البرز گفت: روز گذشته قتل داریوش مهرجویی فیلمساز، نویسنده و کارگردان به همراه همسرش خانم وحیده محمدی فر در ویلای شخصی واقع در زیبادشت فردیس رخ داده است.

وی افزود: طبق اظهارات مونا مهرجویی، پدرش حدود ساعت ۲۰:۵۰ روز شنبه مورخ ۲۲مهرماه به وی که در جهانشهر کرج بوده پیام می‌دهد که برای شام به منزل بیاید.

رئیس کل دادگستری استان البرز بیان کرد: دختر مرحوم مهرجویی حدود ۲۲:۲۵ به منزل پدرش می‌رسد و ابتدا زنگ منزل را می‌زند و با توجه به اینکه کسی جواب نمی‌دهد با کلید در را باز و وارد منزل می‌شود و مشاهده می‌کند که پدر و مادرش با ضربات چاقو یا جسم برنده دیگر به نواحی گردن به قتل رسیده‌اند.

وی افزود: با توجه به تماس دختر مقتولین با پلیس، موضوع به اطلاع بازپرس ویژه قتل می‌رسد.

رئیس کل دادگستری استان البرز بیان کرد: با صدور دستور قضایی، بلافاصله دادستان فردیس به همراه بازپرس ویژه قتل و تیم ویژه بررسی صحنه جرم در محل قتل حاضر شدند.

فاضلی هریکندی گفت: به بازپرس ویژه قتل دادسرای عمومی و انقلاب فردیس، دستورات قضایی لازم جهت بررسی موضوع و شناسایی و بازداشت متهمان را به پلیس آگاهی استان البرز صادر شده است.

در هفته گذشته وحیده محمدی فر (نویسنده) و همسر داریوش مهرجویی در صفحه شخصی خود از تهدید شخصی ناشناس با لهجه غیر ایرانی و با چاقو خبر داده بود.»

پست همسر مهرجویی

دیگر رسانه ها

کدخبر: 110247

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها

      ارسال نظر