سریال پوست شیر با یک شوک تازه مواجه شد

سریال پوست شیر با یک اتهام تازه مواجه شد

سریال پوست شیر با یک شوک  تازه مواجه شد

سریال پوست شیر  با یک اتهام تازه مواجه شد

هدی نادری (کارگردان) با انتشار متنی اعلام کرد که سریال «پوست شیر» کپی نعل به نعل فیلمنامه او بوده و به سرقت رفته است!

در این یادداشت که در خبرگزاری ایسنا منتشر شده آمده:« آنچه در شب جشن حافظ به عنوان بهترین سریال نمایش خانگی و بهترین فیلمنامه و کارگردانی به شما معرفی کرده‌اند، سریالی است تحت عنوان «پوست شیر» که کپی‌برداری نعل به نعل و بدون اجازه از فیلمنامه‌ای است به نام «دندان گرگ» به نویسندگی اینجانب «مهدی نادری» که سال‌ها پیش ثبت قانونی شده و در اقدامی غیراخلاقی به یغما رفته است.اینک نه‌تنها برای حق خود بلکه برای جلوگیری از تسری اینگونه اقدامات غیراخلاقی توسط دیگرانی که می‌پندارند می‌توانند چنین کاری را انجام دهند، سکوت خود را شکسته و وجدان جمعی را به داوری درباره رفتار کپی‌برداران و سازندگان سریال «پوست شیر» دعوت می‌کنم و منتظر روند قانونی و قضایی تا حصول نتیجه نهایی خواهم ماند. سپس در فضایی شفاف چنانچه نیاز باشد مستندات خود را نیز از این طریق ارایه خواهم کرد.»

هنوز سازندگان سریال «پوست شیر »واکنشی نشان ندادند.

سریال پوست شیر در سال ۱۴۰۱ ساخته و پخش شد. سریال پوست شیر شاید به نوعی یک رنسانس در سریال‌های نمایش خانگی بود، سریالی که از پلتفرم فیلم‌نت پخش می‌شد تا قسمت آخر، محبوب و نفس‌گیر بود.

حالا  پشت صحنه  سریال  پوست شیر پخش شده است که  در آن نشان داده می شود که چخ  لحظات نفسگیری  گذشته است

یکی از صحنه های جالب پشت صحنه پوست شیر روایت پردیس پوراحمدیه بازیگر نقش ساحل از سکانس تعرض است

پردیس پوراحمدیه بازیگر نقش ساحل در سریال پر طرفدار پوست شیر از لحظات سختی که در یکی از سکانس ها گذراند گفت.

حذف پانته‌آ بهرام از پشت صحنه پوست شیر

از دیگر حاشیه های پخش پشت صحنه پوست شیر  حذف چهره  پانته‌آ بهرام از است

در حالی قسمت اول پشت ‌صحنه سریال پوست شیر پخش شده که نکته عجیب آن حذف چهره پانته‌آ بهرام دربخش‌های گفت‌و‌گو با بازیگران است.

قسمت اول پشت‌ صحنه سریال «پوست شیر» در حالی در نمایش خانگی عرضه شده که در بخش‌هایی که بازیگران مجموعه درباره روند همکاری و سکانس‌های مختلف و چگونگی نقش‌آفرینی خود صحبت می‌کنند، تصویر آنها نمایش داده می‌شود و فقط تصویر بخش‌های گفت‌و‌گوی با پانته‌آ بهرام، بازیگر نقش «لیلا» حذف شده و تنها صدای صحبت‌های او روی تصاویر و نماهایی از نقش‌آفرینی او شنیده می‌شود.

دلیل این اتفاق هنوز مشخص نیست و باید دید که آیا مساله کشف حجاب پانته‌آ بهرام و تشکیل پرونده قضایی برای این بازیگر، موجب چنین اتفاقی شده یا اینکه این حذف یا ممانعت از پخش تصاویر گفت‌و‌گوی این بازیگر دلایل دیگری دارد؟!

جمشید و نوید محمودی، هادی حجازی‌فر، علیرضا کمالی‌پور، پردیس احمدیه، مهرداد صدیقیان، ژیلا شاهی، چهره‌هایی هستند که مصاحبه آنها برخلاف پانته‌آ بهرام که فقط صدای او شنیده می‌شود، با پخش تصاویرشان همراه است

پانته آ بهرام

.سریال «پوست شیر» به کارگردانی جمشید محمودی و تهیه‌کنندگی نوید محمودی براساس رای کاربران سایت سینمایی «IMDB» توانست نمره خوب ۸.۴ به دست بیاورد تا به این ترتیب عنوان محبوب ترین سریال ایرانی را از آن خودش کند.

این سریال در سه فصل هشت قسمتی پخش شد و توانست مخاطبان زیادی را جذب کند. همچنین منتقدان و کارشناسان حوزه‌های مختلف نیز به تحلیل این اثر پرداخته و آن را از موفق ترین سریال‌های سال‌های اخیر دانسته‌اند.

«پوست شیر» اولین تجربه برادران محمودی در شبکه نمایش خانگی بود. فیلمنامه این سریال را جمشید محمودی به همراه رضا بهاروند نوشته‌اند که در نگارش اسپین‌آف هم محمودی و بهاروند هم همکار خواهند بود

پوست شیر

پیش از گفته شده بود که در جدیدترین همکاری جمشید و نوید محمودی، اسپین‌آف این سریال موفق نیز ساخته و پخش می‌شود.

پس از ساخت و پخش سریال «پوست شیر» در سال ۱۴۰۱، حال در جدیدترین همکاری جمشید و نوید محمودی، اسپین‌آف این سریال موفق نیز ساخته و پخش می‌شود.

جزئیات بیشتر درباره اسپین‌آف «پوست شیر» متعاقباً اطلاع رسانی خواهد شد.

هادی حجازی‌فر، پانته‌آ بهرام، مهرداد صدیقیان، علیرضا کمالی، پردیس احمدیه، ژیلا شاهی مجتبی پیرزاده و شهاب حسینی از جمله بازیگران این سریال هستند.

اسپین‌آف به روایتی گفته می‌شود که بر اساس داستان یا مفهوم یک اثر دیگر باشد. اسپین‌آف ممکن است جزئیات بیشتری از آن را روایت کند و یا روایتگر داستان متفاوتی باشد. اسپین‌آف‌ها معمولاً بر اساس کارهای بسیار موفق ساخته می‌شوند و گاه بر اساس شخصیت‌های فرعی آن داستان هستند.

دیگر رسانه ها

کدخبر: 109313

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها

      ارسال نظر