جنجالی که مجری صداوسیما در مرز اسرائیل و لبنان برپا کرد

مجری تلویزیون با انتشار چند توئیت از مرز با اسرائیل حواشی در کشور ایجاد کرد

جنجالی که مجری صداوسیما در مرز اسرائیل  و لبنان برپا کرد

 مجری تلویزیون با انتشار چند توئیت از مرز با اسرائیل حواشی در کشور ایجاد کرد

با توجه به  توئیت های یک مجری برخی رسانه‌ها مدعی  شدند یک شهید و یک مجروح در میان تیم مطبوعاتی ایرانی - لبنانی بودند که پس از عقب نشینی توسط نیروهای بین المللی یونیفل به طرف لبنانی تحویل داده شد

محسن مقصودی، خبرنگار و مجری شبکه افق صداوسیما در ویدئویی اعلام کرد هر ۶ خبرنگار ایرانی سالم هستند و یکی از خبرنگاران لبنانی همراهشان شهید شده است.

 عضو تیم مستندساز ایران در مرز لبنان مجروح شدمحسن مقصودی - عضو تیم ثریا برای پوشش تحولات در مرز لبنان گفت الحمدلله حال عمومی خوب است و مشکلی نیست . بعد از خمپاره‌ای که صهیونیست‌ها به سمت ما و ماشین ما زدند و یکی از خبرنگاران لبنانی شهید شد یک ترکش ریز هم به پهلوی حقیر خورد. الان بیمارستان هستیم و گفتند با یک عمل ساده در می‌آورند. 

 ما همه مجوزهای لازم خبرنگاری را گرفته بودیم و هماهنگی لازم از طریق دفتر صدا و سیما در بیروت برای ورود به جنوب لبنان از دیروز انجام شده بود. صهیونیست ها با علم به غیرمسلح بودن ما و با دیدن دوربینهای خبرنگاری ۵، ۶ ساعت شلیک می‌کردند، با رگبار و خمپاره  
توئیت مجری صدا وسیما

توئیت مجری صدا وسیما

بعداز این خبر محسن مقصودی، خبرنگار و مجری شبکه افق صداوسیما در ویدئویی اعلام کرد هر ۶ خبرنگار ایرانی سالم هستند و یکی از خبرنگاران لبنانی همراهشان شهید شده است.

سفیر ایران در بیروت نیز اسیب دیدن خبرنگاران ایرانی را تکذیب کرد

سفیر ایران در بیروت

اما این رفتار و انتشار یک عکس سلفی انتقادتی را بدنبال داشت

سلفی مجری تلویزیون

سلفی مجری تلویزیون

دیگر رسانه ها

کدخبر: 110860

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها

      ارسال نظر