استقلال

بازیکن استقلال در استانبول قرارداد بست!

در رابطه با گوستاوو بلانکو مهاجم آرژانتینی استقلال و شکل حضورش در این تیم همچنان حرف و حدیث‌های زیادی مطرح است

بازیکن استقلال در استانبول قرارداد بست!

در رابطه با گوستاوو بلانکو مهاجم آرژانتینی استقلال و شکل حضورش در این تیم همچنان حرف و حدیث‌های زیادی مطرح است

به گزارش عرشه آنلاین، استقلال یک مهاجم آرژانتینی به نام گوستاوو بلانکو جذب کرده که الان مدتی است در ایران هم حضور دارد اما عدم شرکتش در تمرینات گروهی و همچنین بازی نکردن مقابل گل گهر سیرجان در جدال دوستانه شایعات فراوانی را پیرامون این بازیکن مطرح کرده است.

یک عده می‌گویند بلانکو با استقلال قرارداد ندارد و به همین خاطر حاضر نیست در تمرینات گروهی شرکت کند چون می‌ترسد مصدوم شود ولی یکی از مسئولان باشگاه استقلال با تکذیب این ادعا و همچنین تایید پرداخت ۱۰۰ هزار دلار به بلانکو به خبر ورزشی گفت: در کجای قواعد حرفه‌ای فوتبال چنین مسئله‌ای وجود دارد که یک باشگاه با بازیکنی قرارداد نبندد اما ۱۰۰ هزار دلار به او پول بدهد؟ اصلاً قواعد فوتبال حرفه‌ای به کنار. ما اگر بدون قرارداد رسمی چنین پولی را به بلانکو یا هر بازیکن دیگری بدهیم باید به سازمان‌های ذی صلاح در خود کشور جواب پس بدهیم.

واقعیت امر این است که بلانکو با استقلال در آخرین ساعات نقل و انتقالات قرارداد بست و این قرارداد در استانبول منعقد شد. در آنجا علاوه بر بلانکو و نماینده باشگاه استقلال، مدیر برنامه‌های این بازیکن که خاویر نام دارد و اهل آرژانتین است نیز حضور داشت.

همچنین برخی افراد تاکید داشتند آنتونیو لوپز بازیکن اسبق اتلتیکو مادرید که حالا وارد عرصه مدیریت برنامه فوتبالیست‌ها شده و ایجنت روبرتو تورس محسوب می‌شود نیز در این جلسه حضور داشته باشد و این اتفاق هم به وقوع پیوست. اتفاقاً لوپز، جواد نکونام را از زمان حضور در لالیگا می‌شناسد و خود سرمربی استقلال کاملاً در جریان این نشست بود. بلانکو با استقلال قرارداد رسمی بست اما چند ساعت پس از این ماجرا، داستان بسته شدن پنجره نقل و انتقالاتی استقلال به واسطه قضیه مهدی قایدی و محمد محبی رخ داد به همین خاطر ما با این بازیکن صحبت کردیم و علاوه بر اینکه حضورش را تضمین کردیم، ۱۰۰ هزار دلار هم به عنوان پیش قرارداد در اختیارش گذاشتیم تا اعتمادش جلب شود و قراردادش با باشگاه ایبار را فسخ کند.

حالا او بازیکن آزاد است و هر وقت که بخواهیم، برایش کارت بازی می‌گیریم. البته قرار شده که مدیر برنامه‌های آرژانتینی این بازیکن هم به تهران سفر کند اما مسافرت خاویر به کشورمان هیچ منافاتی با داستان بلانکو ندارد. او بازیکن ما محسوب می شود و ۱۰۰ هزار دلار هم دریافت کرده است.

این مدیر در رابطه با اینکه چرا عکس قرارداد بلانکو با باشگاه استقلال منتشر نمی‌شود، تصریح کرد: همانطور که گفتم، قضیه در تهران اتفاق نیفتاد بلکه همه چیز در استانبول انجام شد. ما در آنجا یک نماینده داشتیم اما امکاناتی نظیر پرچم و پیراهن باشگاه وجود نداشت که عکس بگیریم. البته اهمیتی هم ندارد چون قطعاً در تهران این کار را می‌کنیم، مهمتر از عکس این است که بلانکو بازیکن ما به حساب می آید./ خبر ورزشی

دیگر رسانه ها

کدخبر: 107386

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها

      ارسال نظر