پرسپولیس از این استقلالی شکایت می‌کند

عضو هیات مدیره باشگاه پرسپولیس از شکایت احتمالی این باشگاه از همتای خود در باشگاه استقلال خبر داد.

پرسپولیس از این استقلالی شکایت می‌کند

عضو هیات مدیره باشگاه پرسپولیس از شکایت احتمالی این باشگاه از همتای خود در باشگاه استقلال خبر داد.

حسین خبیری عضو هیات مدیره باشگاه پرسپولیس در یکی از برنامه های تلویزیونی تاکید کرد در صورتی که علیرضا خانی عضو هیات مدیره استقلال ادعایش را ثابت نکند، باشگاه پرسپولیس به شکل رسمی از او شکایت خواهد کرد.

حسین خبیری شب گذشته در بخشی از صحبت هایش در مورد ادعای خانی گفت:

باشگاه خودشان (استقلال) سرتاپا مشکل است و بازیکنانشان اعتصاب کردند و برای هواداران‌شان خود شیرینی می‌کنند و در مورد ما حرف می زنند، من خواهش می کنم از مسئولان سازمان لیگ که قرارداد تمام باشگاه‌ها را افشا کند. اول از همه هم قرارداد باشگاه ما را منتشر کند تا ببینیم چه کسی تخلف کرده است. خود ایشان در مصاحبه اش ادعا کرده آقای خطیر 40 میلیارد پول آورده که اگر برای بدهی ها صرف نمی کردیم 10 درصد قراردادهای این فصل بازیکنان بوده. همین اعتراف آقای خانی نشان می دهد سقف قرارداد استقلال 400 میلیارد تومان است. جالب این که همین الان می‌خواهند بازیکن خارجی هم بگیرند که از سقف عبور کرده اند، به هرحال امیدوارم آقایان سواد فوتبالی خود را بالا ببرند و در مورد بقیه تیم ها اظهارنظر نکنند. چون ما اجازه نمی‌دهیم در امور پرسپولیس دخالت کنید و از مراجع قانونی آن را پیگیری می کنیم.

خبیری در بخشی دیگر از صحبت هایش ادامه داد:

پنجره استقلال از روز 18 مرداد بسته بوده و پس از آن 6-7 قرارداد ثبت شده است. سازمان لیگ باید به این موضوع ورود کند. پیشنهاد می کنم آقایان در مورد پرسپولیس اظهارنظر نکنند. خوب است ما هم بگوییم مدیرعامل باشگاه شما مشاور رئیس فدراسیون بوده و نفوذ کرده است؟

منبع: خبرجو ۲۴

دیگر رسانه ها

کدخبر: 107355

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها

      ارسال نظر