استقلال

پیشنهاد خاص به بازیکن استقلال؛ به جای طلبت از ما ماشین بگیر!

یکی از بازیکنان استقلال بابت دریافت مطالبات خود با پیشنهاد جالبی مواجه شده است.

پیشنهاد خاص به بازیکن استقلال؛ به جای طلبت از ما ماشین بگیر!

یکی از بازیکنان استقلال بابت دریافت مطالبات خود با پیشنهاد جالبی مواجه شده است.

به گزارش عرشه آنلاین، چند سال قبل بحث بر سر این بود که برخی فوتبالیست‌های مطرح پرسپولیس به جای مطالبات خود یا قسمتی از آن، اتومبیل خارجی گرفته‌اند و اتفاقاً برای پلاک کردن این ماشین‌ها دچار مشکلات جدی شده‌اند به همین خاطر فوتبالیست‌ها تمایلی به اینکه مطالبات خود را اینگونه دریافت کنند نشان نمی‌دادند ولی حالا برای یکی از بازیکنان استقلال اتفاق دیگری رخ داده است که با همین قضیه ماشین ارتباط دارد.

طبق شنیده‌ها، مهرداد محمدی بازیکن تازه وارد استقلال این روزها پیگیر دریافت مطالبات خود است و بر اساس توافق صورت گرفته میان باشگاه و اسپانسر استقلال، قرار شده این مبلغ توسط حامی مالی آبی پوشان تامین شود اما تاکنون چنین اتفاقی رخ نداده است.

یکی از افراد نزدیک به تیم در این رابطه به خبرورزشی گفت: اسپانسر استقلال به مهرداد دو راهکار پیشنهاد کرده است. روش اول اینکه تا هفته اول مهر ماه صبر کند و پس از آن با مراجعه به بانک پول خود را نقدی دریافت کند و روش دوم هم اینکه زودتر از تاریخ مذکور با آنها توافق کند تا به اندازه این بخش از طلبش، اتومبیل در اختیارش بگذارند! البته این ماشین‌ها همه به صورت قانونی وارد شده‌اند و از بابت پلاک شدن مشکلی ندارند. حالا قرار شده مهرداد محمدی خودش در این رابطه تصمیم بگیرد که ماشین ها را برمی‌دارد یا چند روز بیشتر صبر می‌کند و پول نقد می‌گیرد؟/ خبر ورزشی

دیگر رسانه ها

کدخبر: 106341

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها

      ارسال نظر