استقلال

به من زیر میزی بدهید تا به استقلال بازیکن بدهم!

باشگاه استقلال قاطعانه پیشنهاد غیرقانونی یک مدیر برنامه را رد کرد.

به من زیر میزی بدهید تا به استقلال بازیکن بدهم!

باشگاه استقلال قاطعانه پیشنهاد غیرقانونی یک مدیر برنامه را رد کرد.

استقلال همچنان درگیر فراهم کردن شرایطی برای خرید بازیکنان خارجی مورد نظر جواد نکونام است و تحرک در این عرصه موجب شده که گاهی اوقات پیشنهادات عجیب و غریبی هم به کادر مدیریتی این باشگاه برسد. 

به گزارش عرشه آنلاین، در همین رابطه خبردار شدیم چند روز قبل یک مدیر برنامه خارجی که پیرامون ماجرای عمرو ورده هم دستی بر آتش دارد و پیگیر حضور این بازیکن مصری در استقلال و بازی کردن برای جواد نکونام است، به مدیران باشگاه استقلال پیغام داد که اگر می‌خواهند شرایط برای حضور بازیکن مورد نظر در جمع آبی‌پوشان ایرانی فراهم شود باید جدا از مبلغ قرارداد یک پولی را هم به صورت جداگانه پرداخت کنند تا او پس از دریافت رقم مذکور انرژی بیشتری برای ردیف کردن شرایط سفر عمرو به تهران پیدا کند!

البته استقلالی‌ها قاطعانه پیشنهاد پرداخت رشوه را رد کردند و به او گفتند با توجه به اینکه تمام اسناد مالی باشگاه باید به تایید مراجع ذی‌صلاح و سازمان بازرسی برسند، اجازه پرداخت هیچ رقمی خارج از چرخه رسمی را ندارند و اساساً با رشوه و زیر میزی پول دادن  نیز کاملاً مخالف هستند به همین خاطر قضیه منتفی شد. نکته جالب در رابطه با عمرو ورده اینکه او در آن واحد دو مدیر برنامه دارد!

منبع: خبر ورزشی

دیگر رسانه ها

کدخبر: 103620

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها

      ارسال نظر