استقلال

راز کنار گذاشتن بازیکن استقلال فاش شد/ چه کسی گفت حق ندارد تمرین کند؟

جواد نکونام به سنگربان جوان استقلال که هفته گذشته جذب شده بود، اجازه تمرین نداد.

راز کنار گذاشتن بازیکن استقلال فاش شد/ چه کسی گفت حق ندارد تمرین کند؟

جواد نکونام به سنگربان جوان استقلال که هفته گذشته جذب شده بود، اجازه تمرین نداد.

به گزارش عرشه آنلاین، مهمترین خبر مربوط به استقلال و تمرینات آن طی روزهای اخیر و به ویژه ۴۸ ساعت گذشته، عدم صدور اجازه از طرف جواد نکونام برای ورود سنگربان جوان و تازه به خدمت گرفته شده این تیم به تمرینات گروهی بود. هفته قبل نوشتیم  جواد کیا دروازه‌بان سوم و تازه جذب شده استقلال بدون هماهنگی با جواد نکونام جذب شده است و همین مسئله می‌تواند تبعاتی در پی داشته باشد. اتفاقا تبعات مذکور دامن گیر ازه‌بان جوان هم شد و جواد نکونام روز پنجشنبه به این سنگربان اجازه تمرین نداد. پیرامون ماجرای مذکور اطلاعات جدید و تازه‌ای به دست آوردیم.

برخورد غیر مستقیم

داستان از این قرار بود که جواد نکونام خودش به صورت مستقیم با کیا صحبت نکرد بلکه به طور غیر مستقیم اعلام کرد این دروازه‌بان اجازه حضور در تمرینات را ندارد. از قرار معلوم سرمربی استقلال پیش از آغاز دور جدید تمرینات علی سامره را صدا کرد و از سرپرست استقلال خواست به دروازه‌بان تازه به خدمت گرفته شده استقلال بگوید اجازه تمرین با سایر بازیکنان را ندارد. نکونام تاکید داشت اصلاً مشکل شخصی با او ندارد اما چون بدون هماهنگی جذب شده اجازه تمرین نخواهد داشت. سرپرست استقلال هم مسئله را ابلاغ کرد تا جواد کیا در تمرین حاضر نشود.

تمرینات انفرادی

این دروازه‌بان حالا طبق قانون جزو نفرات استقلال محسوب می‌شود و باشگاه حتی در صورتی که جواد نکونام او را نپذیرد چاره‌ای جز پرداخت دستمزدش ندارد بنابراین یا باید برنامه بگیرد و به صورت انفرادی تمرین کندو عملا به نوعی تبعید شود یا اینکه با باشگاه توافق کرده و قراردادش را فسخ کند. البته نکته اینجاست که باید دید اگر قراردادش را فسخ کند تا قبل از  پایان نیم فصل اول اجازه منعقد کردن قرارداد جدیدی با یک تیم دیگر را دارد یا خیر؟

مصاحبه مدیرعامل و...

برخی از بازیکنان استقلال معتقدند اگر خطیر هفته گذشته در تلویزیون چند بار تاکید نمی‌کرد که جذب شدن این دروازه‌بان با هماهنگی خود جواد نکونام بوده است، به احتمال فراوان چنین اتفاقاتی رخ نمی‌داد ولی حرف‌های مدیرعامل باعث شد چنین شرایطی ایجاد شود و جواد نکونام برای اثبات قاطعیت خود و تاکید بر اینکه این بازیکن بدون هماهنگی با او به خدمت گرفته شده است تصمیم به اتخاذ چنین تصمیمی گرفت./خبر ورزشی

دیگر رسانه ها

کدخبر: 105370

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها

      ارسال نظر