کارت ملی هوشمند به یک شماره موبایل متصل می‌شود

کارت ملی هوشمند به یک شماره موبایل متصل می‌شود

کارت ملی هوشمند به یک شماره موبایل متصل می‌شود

کارت ملی هوشمند به یک شماره موبایل متصل می‌شود

سخنگوی کمیسیون تلفیق لایحه برنامه هفتم توسعه ضمن اعلام مخالفت با افزایش مالیات بر ارزش افزوده، از اتصال کارت ملی هوشمند به یک شماره موبایل خبر داد.

به گزارش عرشه آنلاین  و به نقل از خانه ملت ، «محسن زنگنه»، سخنگوی کمیسیون تلفیق لایحه برنامه هفتم توسعه در تشریح نتیجه نشست کمیسیون تلفیق لایحه برنامه هفتم درباره راه‌اندازی تمامی خدمات کارت ملی هوشمند بیان داشت: «طبق مصوبه کمیسیون، دولت و سازمان صمت مکلفند با کمک وزارت ارتباطات، کارت ملی هوشمند را نهایی کنند؛ دستگاه‌ها نیز باید خدمات خود را به این کارت متصل کنند.»

اتصال کارت ملی هوشمند به یک شماره موبایل

نماینده مردم تربت حیدریه در مجلس شورای اسلامی  درباره مشخصه‌های کارت ملی هوشمند اظهار کرد: «این کارت حاوی اطلاعات همه مردم خواهد بود تا همه خدمات آنها بر روی این کارت پیاده شود. این کارت به یک شماره تلفن همراه متصل شده و کلیه استعلامات و ارتباطات دولت و دستگاه‌ها با فرد از طریق این شماره انجام می‌شود. همچنین یک آدرس به این شماره تلفن متصل شده و عملاً این کارت ملی هوشمند دربرگیرنده همه اطلاعات و نیازهای فرد خواهد بود.»

وی همچنین اضافه کرد:«کمیسیون دولت را مکلف کرد تا تمامی تخفیفات مالیاتی که اعمال می‌کند را همراه با لایحه بودجه سنواتی به مجلس ارائه دهد. همچنین باید دولت لایحه مالیات بر درآمد را در سال اول برنامه به مجلس تقدیم کند.»

سخنگوی کمیسیون تلفیق لایحه برنامه هفتم توسعه در پایان خاطرنشان کرد: «کمیسیون تلفیق با پیشنهاد دولت در زمینه افزایش مالیات بر ارزش افزوده به دلیل تحمیل آثار تورمی بر مردم مخالفت کرد.»

دیگر رسانه ها

کدخبر: 104400

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها

      ارسال نظر