پرسپولیس

ضرر پرسپولیس و سپاهان در آسیا

پرسپولیس و سپاهان و نساجی باید در آسیا به مصاف تیمهای متمول و پرمهره بروند.

ضرر پرسپولیس و سپاهان در آسیا

پرسپولیس و سپاهان و نساجی باید در آسیا به مصاف تیمهای متمول و پرمهره بروند. فشار سه تیم لیگ برتری به فدراسیون فوتبال برای افزایش سقف بودجه در حالی است که یکی از این سه تیم در آسیا هم نیست! حالا باید دید مهدی تاج و سران فدراسیون مقابل این فشارها تسلیم می‌شوند یا نه اما به هر حال بهتر بود اگر اعتراضی وجود داشت، همان روزهای اولی که این قانون در حال وضع شدن بود، اعتراض خود را انجام می‌دادند تا کار به این روزهای آخر کشیده نشود.

به گزارش عرشه آنلاین، در شرایط فعلی که فقط ۲ روز به اتمام نقل و انتقالات مانده، اگر فدراسیون تسلیم شود شائبه حمایت تاج از بعضی تیم‌های مطرح می‌شود و حتی اگر حق با تیم‌های معترض باشد، باز هم شاهد حرف  حدیث‌هایی خواهیم بود.

قانون سقف بودجه باشگاه‌ها حداقل به این شکل که در ایران اجرا می‌شود، در هیچ جای دنیا نیست. شما تصور کنید رقبای عربستانی ما رونالدو، بن‌زما، مانه، نیمار و... را می‌خرند ولی سپاهان نمی‌تواند قرارداد آل‌کثیر را ثبت کند و یا پرسپولیس نمی‌تواند حتی یک مهاجم خارجی معمولی بخرد. حالا اینکه قیمت بعضی از بازیکنان بی‌دلیل و با فشار دلال‌ها و... بالا می‌رود، بحث دیگری است اما در مورد قانون سقف بودجه هم انتقادات زیادی وجود دارد و حداقل اینکه این قانون نیاز به کار کارشناسی بیشتری داشت و دارد.

منبع: خبر ورزشی

دیگر رسانه ها

کدخبر: 103613

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها

      ارسال نظر