قتل

قتل پدر بدست دختر سنگدل | برادر معلول قتل پدر را لو داد

معمای عجیب قتل یک مرد دیروز پس از تحقیق کارآگاهان جنایی از پسر معلول وی که شاهد جنایت بود و اعترافات دختر خانواده رازگشایی شد.

قتل پدر بدست دختر سنگدل | برادر معلول قتل پدر را لو داد

معمای عجیب قتل یک مرد دیروز پس از تحقیق کارآگاهان جنایی از پسر معلول وی که شاهد جنایت بود و اعترافات دختر خانواده رازگشایی شد. دختر جوان سرانجام اعتراف کرد که به خاطر بدرفتاری های پدرش، نقشه قتل او را کشیده و با صحنه سازی و داستان سرایی سعی در بی گناه نشان دادن خودش داشت.

به گزارش عرشه آنلاین،  این جنایت عصر پنج شنبه گذشته در یکی از محله‌های پایتخت اتفاق افتاد. مقتول مردی میانسال بود که با ضربات متعدد چاقو در خانه‌اش به قتل رسیده بود. همسر و دختر این مرد در جریان تحقیقات ابتدایی به خاطر تناقض‌گویی‌هایشان بازداشت شدند. آنها مدعی شدند که قتل را مرد همسایه که در اتاقکی در پشت بام زندگی می کرد مرتکب شده است. این مرد که معتاد به شیشه بود نیز بازداشت شد اما گفت بی‌گناه است و مادر و دختر برای پاپوش دوخته‌اند.

تحقیقات در این پرونده ادامه داشت تا اینکه دختر ۲۲ مقتول روایت تازه‌ای از جنایت مطرح کرد. او گفت: در زمان حادثه من و برادرم معلولم در خانه بودیم و مادرم برای خرید از خانه بیرون رفته بود؛ همان موقع ‌مردی که با پارچه مشکی صورتش را پوشانده بود وارد خانه ما شد و مقابل چشم من و برادرم، جان پدرم را با ضربات متعدد چاقو گرفت. وی بعد از قتل پدرم گفت که او را به خاطر عقایدش کشته است. دختر جوان ادامه داد: پدر من عقاید خاصی داشت و حتی در صفحه شخصی خود در توئیتر از اعتقاداتش می نوشت. حتی یک نفر که مخالف عقاید پدرم بود مدام او را تهدید می کرد که یک روز انتقامش را می گیرد و بلایی بر سر پدرم می آورد.

ادعای تازه دختر جوان تحقیقات پلیسی را وارد مرحله‌ای تازه کرد تا اینکه دیروز پسر معلول خانواده اسرار قتل پدر را فاش کرد. وی که از ناحیه پا فلج است گفت که خواهرش با ضربات چاقو جان پدرش را گرفته است. همین کافی بود تا دختر خانواده بار دیگر مورد تحقیق قرار بگیرد و اووقتی دید برادرش اسرار قتل را فاش کرده به جنایت اعتراف کرد.

وی گفت: پدرم بدرفتار بود و مرا اذیت می کرد.از بچگی تحقیقر می شدم و او مدام کتکم می زد.آرزویم این بود که بروم دانشگاه و دکتر شوم اما پدرم اجازه نداد و همین موجب شده بود تا از او کینه به دل بگیرم و از دو ماه قبل نقشه قتل او را بکشم. برای اجرای این نقشه  دو اکانت در توئیتر ساختم؛ اکانت اول برای پدرم بود و دوم فرد خیالی بود که می خواستم وانمود کنم با پدرم مشکل دارد. بعد این صحنه سازی، روز حادثه پدرم را با دو ضربه چاقو به قتل رساندم و برادرم را تهدید کردم تا به کسی حرفی نزد.

تحقیقات تکمیلی در این پرونده ادامه دارد.

منبع: همشهری

دیگر رسانه ها

کدخبر: 103452

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها

      ارسال نظر