قتل خونین پدر در تهران | ماجرای ارتباط مرد همسایه با دختر جوان

ظهر پنجشنبه 2 مرداد ماه قتل مردی در فلکه سوم تهرانپارس توسط دخترش به پلیس مخابره شد و بر همین اساس ماموران کلانتری برای بررسی و تحقیقات اولیه به محل وقوع جرم اعزام شدند.

قتل خونین پدر در تهران | ماجرای ارتباط مرد همسایه با دختر جوان

مرد میانسالی در فلکه سوم تهرانپارس به طرز وحشتناکی با ضربات چاقو به قتل رسید.

ظهر پنجشنبه ۲ مرداد ماه قتل مردی در فلکه سوم تهرانپارس توسط دخترش به پلیس مخابره شد و بر همین اساس ماموران کلانتری برای بررسی و تحقیقات اولیه به محل وقوع جرم اعزام شدند.

ماموران در صحنه جرم با جسد مردی روبرو شدند که غرق خون هدف ضربات چاقو قرار گرفته بود.

بدین ترتیب تیمی از کارآگاهان اداره ۱۰ پلیس آگاهی تهران همراه بازپرس علی مردانی از شعبه ۱۰ دادسرای امور جنایی تهران برای بررسی و تحقیقات میدانی وارد عمل شدند.

تحقیقات در صحنه جرم نشان از آن داشت که قربانی جنایت از چندی قبل با یکی از همسایه ها اختلاف شدیدی داشته و با توجه به اینکه دختر و همسر قربانی جنایت در صحنه جرم حضور داشتند و بررسی ها نشان از آن داشت که دختر جوان با مرد همسایه در ارتباط بوده دستور بازداشت هر ۳ مظنون پرونده که در محل جنایت حضور داشتند را صادر کرد و جسد با دستور بازپرس جنایی برای بررسی های بیشتر به پزشکی قانونی منتقل شد.

صبح امروز شنبه ۴ مرداد ماه مرد همسایه همراه دختر و همسر قربانی جنایت برای تحقیق پیش روی بازپرس علی مردانی قرار گرفتند و مرد همسایه در همان بازجویی های ابتدایی به قتل خونین اعتراف کرد.

مرد همسایه در اعترافاتش گفت: مدتی بود که با دختر همسایه در ارتباط بودم و پدرش به رابطه ما شک کرده بود و همین باعث اختلافات بین ما شده بود تا اینکه روز جنایت با حضور در خانه و در حالیکه مرد همسایه خواب بود با ضربات چاقو او را به قتل رساندم.

دختر قربانی جنایت نیز در ادامه گفت: با مرد همسایه در ارتباط بودم ولی من و مادر در ماجرای قتل پدرم نقشی نداشتیم و حتی نمی دانستیم نقشه قتل پدرم را کشیده است.

بازپرس ویژه قتل با توجه به اینکه قاتل به راحتی وارد خانه شده است احتمال اینکه دختر قربانی جنایت در ماجرای قتل پدرش نقش داشته و مادر خانواده نیز در زمان قتل در خانه حضور داشته و هیچ مقاومتی نکرده است دستور بازداشت متهمان را صادر کرد.

بنا بر این گزارش، متهمان برای تحقیقات بیشتر به دستور بازپرس شعبه ۱۰ دادسرای امور جنایی تهران در اختیار کارآگاهان اداره ۱۰ پلیس آگاهی تهران قرار دارند.

دیگر رسانه ها

کدخبر: 103265

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها

      ارسال نظر