والیبال ایران | تیم والیبال ایران

صعود ملی‌پوشان والیبال ایران به فینال

صعود ملی‌پوشان والیبال ایران به فینال؛ چینی‌ها هم تسلیم شدند شاگردان بهروز عطایی سرمربی تیم ملی والیبال ایران که تا این مرحله از مسابقات سه تیم هنگ‌کنگ، عراق و پاکستان را شکست داده بودند، در این مسابقه سه بر صفر و مقتدرانه چین را شکست دادند و به فینال جام ۲۲ صعود کردند. تاریخ انتشار: ۲۱:۲۱ - ۰۳ شهریور ۱۴۰۲ پ ad image تیم ملی والیبال ایران با پیروزی در سه ست متوالی برابر چین، به فینال قهرمانی آسیا صعود کرد. بخوانید... رقیب تیم ملی والیبال ایران در مرحله حذفی قهرمانی آسیا مشخص شد دومین برد والیبال ایران در قهرمانی آسیا/ باخت عجیب ست اول جبران شد تیم‌های ملی والیبال ایران و چین در دومین دیدار مرحله نیمه‌نهایی قهرمانی مردان آسیا از ساعت ۱۹:۱۵ دقیقه امروز در سالن غدیر ارومیه به مصاف یکدیگر رفتند. با خرید سهام «هتل پنج ستاره» بدون ریسک سرمایتو زیاد کن!! با خرید سهام «هتل پنج ستاره» بدون ریسک سرمایتو زیاد کن!! پیشنهاد امروز yektanet-logo-sign شاگردان بهروز عطایی سرمربی تیم ملی والیبال ایران که تا این مرحله از مسابقات سه تیم هنگ‌کنگ، عراق و پاکستان را شکست داده بودند، در این مسابقه سه بر صفر و مقتدرانه چین را شکست دادند و به فینال جام ۲۲ صعود کردند. ملی‌پوشان والیبال ایران مقتدرانه و با امتیاز‌های ۲۵ بر ۲۰، ۲۵ بر ۲۳ و ۲۵ بر ۲۲ چین را شکست دادند تا حریف ژاپن در دیدار فینال بیست‌ودومین دوره مسابقات والیبال قهرمانی مردان آسیا شدند. تیم ملی والیبال ایران مدافع عنوان قهرمانی این رقابت‌ها با چهار مدال طلا (۲۰۱۱، ۲۰۱۳، ۲۰۱۹ و ۲۰۲۱)، دو عنوان نایب قهرمانی (۲۰۰۹ و ۲۰۱۵) و یک مدال برنز در سال ۲۰۰۳ در رتبه سوم افتخارآفرینان این رقابت‌ها قرار دارد. منبع: ایرنا

صعود ملی‌پوشان والیبال ایران به فینال

شاگردان بهروز عطایی سرمربی تیم ملی والیبال ایران که تا این مرحله از مسابقات سه تیم هنگ‌کنگ، عراق و پاکستان را شکست داده بودند، در این مسابقه سه بر صفر و مقتدرانه چین را شکست دادند و به فینال جام ۲۲ صعود کردند.

به گزارش عرشه آنلاین، تیم‌های ملی والیبال ایران و چین در دومین دیدار مرحله نیمه‌نهایی قهرمانی مردان آسیا از ساعت ۱۹:۱۵ دقیقه امروز در سالن غدیر ارومیه به مصاف یکدیگر رفتند.

شاگردان بهروز عطایی سرمربی تیم ملی والیبال ایران که تا این مرحله از مسابقات سه تیم هنگ‌کنگ، عراق و پاکستان را شکست داده بودند، در این مسابقه سه بر صفر و مقتدرانه چین را شکست دادند و به فینال جام ۲۲ صعود کردند.

ملی‌پوشان والیبال ایران مقتدرانه و با امتیاز‌های ۲۵ بر ۲۰، ۲۵ بر ۲۳ و ۲۵ بر ۲۲ چین را شکست دادند تا حریف ژاپن در دیدار فینال بیست‌ودومین دوره مسابقات والیبال قهرمانی مردان آسیا شدند.

تیم ملی والیبال ایران مدافع عنوان قهرمانی این رقابت‌ها با چهار مدال طلا (۲۰۱۱، ۲۰۱۳، ۲۰۱۹ و ۲۰۲۱)، دو عنوان نایب قهرمانی (۲۰۰۹ و ۲۰۱۵) و یک مدال برنز در سال ۲۰۰۳ در رتبه سوم افتخارآفرینان این رقابت‌ها قرار دارد.

منبع: ایرنا

دیگر رسانه ها

کدخبر: 103171

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها

      ارسال نظر