سامان قدوس به برنتفورد بازگشت/جواب منفی استقلال به پیشنهاد مالی سامان

سامان قدوس، هافبک ایرانی با امضای قراردادی یک ساله بار دیگر به برنتفورد بازگشت

سامان قدوس  به برنتفورد بازگشت/جواب منفی استقلال به پیشنهاد مالی سامان

سامان قدوس، هافبک ایرانی با امضای قراردادی یک ساله بار دیگر به برنتفورد بازگشت

باشگاه برنتفورد انگلیس اعلام کرد سامان قدوس با قراردادی یک‌ساله به این تیم بازگشت.

سامان قدوس

هافبک تیم ملی فوتبال ایران بعد از مدتی بار دیگر با تیم سابقش برنتفورد قرارداد بست.

 

به گزارش ایسنا و به نقل از اسپورت‌نیوز، سامان قدوس سه فصل کامل را با برنتفورد سپری کرد و به آنها کمک کرد در سال ۲۰۲۱ به لیگ برتر صعود کنند و سپس خود را در لیگ برتر تثبیت کنند. او در تابستان از برنتفورد جدا شد و اکنون بعد از مدتی بار دیگر به این تیم برگشت

فیل گایلز، مدیر فوتبالی برنتفورد گفت: من تقریباً مطمئن هستم که هیچ کس انتظار نداشت سامان در تابستان امسال به برنتفورد بازگردد. ما گزینه‌ای برای حفظ سامان در این فصل داشتیم اما تصمیم گرفته بودیم از این گزینه استفاده نکنیم چون نتوانستیم آن‌طور که شایسته است به این بازیکن میدان دهیم. با این حال، گاهی اوقات اوضاع تغییر می‌کند و ما اکنون در موقعیتی هستیم که می‌توانیم برای این فصل با او قرارداد ببندیم.

سامان هنوز با باشگاه دیگری قرارداد امضا نکرده بود، بنابراین تصمیم‌گیری برای همه بسیار آسان بود. کاری است که همه ما می‌خواستیم انجام دهیم. او همیشه یکی از اعضای بسیار محبوب تیم بوده و من مطمئن هستم که همه خوشحال خواهند شد که او را در زمین تمرین ببینند

چندی پیش اعلام شد باشگاه استقلال در مسیر تقویت خود به دنبال جذب سامان قدوس بود که به واسطه پیشنهاد بالای این بازیکن رد شد.

سامان قدوس می‌توانست یک انتقال ویژه برای فوتبال ایران محسوب شود. بعد از حضور بازیکنان بزرگی همچون اشکان دژآگه که با سابقه سال‌ها بازی در فوتبال اروپا راهی ایران شده بودند، شاید سامان قدوس می‌توانست یک گزینه ایده‌آل برای لیگ برتر ایران محسوب شود.

 

منبع: خبر ورزشی

دیگر رسانه ها

کدخبر: 103153

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها

      ارسال نظر