تردد در این منطقه تهران ممنوع شد!

دسترسی خیابان‌های منتهی به میدان آزادی از ساعت ۱۷ الی ۲۳ مسدود است

تردد در این منطقه تهران ممنوع شد!

دسترسی خیابان‌های منتهی به میدان آزادی از ساعت ۱۷ الی ۲۳ مسدود است

بر اساس اطلاعیه فرودگاه مهرآباد باتوجه به مراسم بزرگ آئینی بدرقه زائرین اربعین حسینی «رویداد اجتماعی اربعینی‌ها» در میدان آزادی، دسترسی خیابان‌های منتهی به این میدان در روز جمعه ۳ شهریور، از ساعت ۱۷ الی ۲۳ مسدود است.

شهردار منطقه ۹ از محدودیت های ترافیکی در میدان آزادی برای برگزاری رویداد مردمی "اجتماع اربعینی‌ها" در روز جمعه ۳ شهریور ماه خبر داد

سیدمحمدرحیم مرتضوی شهردار منطقه ۹ تهران با اعلام این خبر گفت:با عنایت به برگزاری رویداد مردمی اجتماع اربعینی‌ها (آئین بدرقه زائـرین حسینی) در روز جمعه ۳ شهریورماه بـا همـاهنگی پلـیس راهـور تمهیدات ترافیکی ویژه‌ای به منظور تسهیل در دسترسی عزاداران حسینی به میدان بزرگ آزادی بـه اجـراء در خواهـد آمـد.

وی افزود: بـدین منظور مقرر گردید در روز جمعه از ساعت ١٧ الی ۲۳:۳۰ رینگ داخلی میدان آزادی جهت برگزاری آیین بدرقه زائرین حسینی مسـدود گـردد.

مرتضوی گفت:همچنـین سـایر شهروندان برای تردد و عبور از محدوده میدان آزادی از محورهای رینگ بیرونی میدان آزادی ، میدان فـتح و تقـاطع غیرهمسـطح جناح- شیخ فضل االله نوری استفاده نمایند. این محدودیت بصورت گسترده از طریق پیام رسان‌های اجتماعی ؛ رادیو و تلویزیون و اکران بنر در محدوده میدان آزادی به عموم شهروندان اطلاع رسانی شده است.

شهردار منطقه ۹ در خاتمه خاطر نشان کرد: همچنین به منظور پارک خودروهـای مـدعوین و شرکت کنندگان در این مراسم خیابان شهید عزیزی - خیابان شهید رحمانی-خیابان معراج - خیابان اوج و پارکینگ شرکت پنهـا واقع در بزرگراه شهید لشگری نرسیده به میدان آزادی و جهت پارک موتورسیکلت‌ها پارکینگ ضلع شمال غربـی رینـگ داخلـی میدان آزادی در نظر گرفته شده است.

اربعین

مراسم اجتماع اربعینی‌ها روز جمعه سوم شهریور مصادف با هشت صفر، حوالی ساعت۲۰ با برگزاری مراسمی خاص و ویژه در میدان آزادی برگزار می‌شود.

 «بدرقه اربعینی‌ها» با اجرای صابر خراسانی، سخنرانی شیخ مصطفی کرمی، روایتگری حاج حسین یکتا و مداحی برادران حیدر خمسه، محمد فصولی، عبدالرضا هلالی، محمدحسین پویانفر، امین قدیم و محمدرضا نوشه‌ور برگزار خواهد شد.

در این مراسم گروه‌های سرود نوجوانی و دانش آموزی حضور دارند و از سرود‌های جدید اربعینی رونمایی خواهد شد. و همچنین فضا‌های مناسبی برای حضور خانواده‌ها نیز در نظر گرفته شده است، چون برای اولین بار مراسم نمادین بدرقه دانش آموزان و نوجوانان به سمت کربلا را در این رویداد انجام می‌شود.

منبع: ايسنا

دیگر رسانه ها

کدخبر: 103113

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها

      ارسال نظر