بورس

پیش بینی بورس فردا ۱ شهریور ۱۴۰۲

در پایان معاملات امروز سه شنبه ۱ مرداد ۱۴۰۲ شاخص کل بورس با کاهش ۱۸ هزار و ۲۱۶ واحدی همراه شد.

پیش بینی بورس فردا ۱ شهریور ۱۴۰۲

در پایان معاملات امروز سه شنبه ۱ مرداد ۱۴۰۲ شاخص کل بورس با کاهش ۱۸ هزار و ۲۱۶ واحدی همراه شد.

به گزارش عرشه آنلاین ، شاخص کل بورس تهران در پایان معاملات امروز سه شنبه ۳۱ مرداد ۱۴۰۲ با کاهش ۱۸ هزار و ۲۱۶ واحد به رقم یک‌میلیون و ۹۳۸ هزار و ۲۲۴ واحد رسید.

شاخص هم‌وزن نیز با کاهش ۱۰ هزار و ۹۹۵ واحد به رقم ۶۶۳ هزار و ۲۲۱ واحد رسید.

ارزش بازار در بورس تهران به بیش از ۶ میلیون و ۸۳۸ هزار میلیارد تومان رسید.

معامله گران امروز بیش از ۵.۲ میلیارد سهام و اوراق مالی در قالب ۳۰۶ هزار معامله و به ارزش ۳ هزار و ۶۰۴ هزار میلیارد تومان داد و ستد کردند.

امروز نماد‌های صباتأمین و جهان فولاد سیرجان بیشترین اثر افزایشی در شاخص بورس را داشتند و نماد ایران‌خودرو دیزل، آریا ساسول، بیمه پاسارگاد، صنعتی مینو و فولاد هرمزگان بیشترین اثر کاهشی در شاخص فرابورس به جای گذاشتند.

پیش بینی بورس فردا چهارشنبه

روز گذشته خبرگزاری یونهاپ کره جنوبی مدعی شد که منابع بلوکه شده ایران در هفته گذشته از کره جنوبی به بانک مرکزی سوئیس منتقل شده تا در آنجا از وون به دلار و سپس یورو تبدیل و به ایران منتقل شود، اما ذکر شده که قرار است این مبلغ ظرف ۵ هفته و به صورت روزانه عددی نزدیک به ۲۲۰ تا ۲۵۰ میلیون دلار آن تبدیل و سپس به ایران انتبقال داده شود.

به هرحال انتشار هرگونه خبر مثبت در رابطه با توافقات و آزادسازی‌های منابع بلوکه شده در کنار تلاش بازارساز برای کنترل بازار ارز، می‌تواند به کاهش یا ثبات قیمت دلار در بازار آزاد کمک کند و همین موضوع نیز بر روند تمامی بازار‌ها از جمله بورس تهران نیز اثرگذار است.

با توجه به روندی که بازار امروز طی کرد و ریزش بدون توقفی که تا انتهای معاملات داشت، انتظار می‌رود در صورت عدم انتشار خبر‌ها و اتفاقات اثرگذار بر بازار همچون نیمه ابتدایی روز، بورس فردا نیز معاملاتی سرخ‌رنگ را آغاز کند، اما به مرور از فشار فروش‌ها کاسته شود.

منبع: بازار بورس

دیگر رسانه ها

کدخبر: 102693

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها

      ارسال نظر