مهناز افشار | ازدواج مهناز افشار | عشق جدید مهناز افشار

واکنش‌ کوبنده شهرداری به تشکر مهناز افشار از رضا پهلوی/ مهناز افشار از دست رفت

حمایت رضا پهلوی از تئاتری که توسط سلبریتی‌های فراری از کشور انجام شد و تشکر مهناز افشار از این تجلیل، واکنش کاربران را به همراه داشت.

واکنش‌ کوبنده شهرداری به تشکر مهناز افشار از رضا پهلوی/ مهناز افشار از دست رفت

مهناز افشار متولد ۲۱ خرداد ۱۳۵۶ است. مهناز افشار در سال 1393 با یاسین رامین ازدواج کرد اما بعد مدتی جدا شد. حاصل ازدواج مهناز افشار و همسرش یک دختر به نام لیا است. مهناز افشار مهاجرت کرد و هم اکنون در آلمان ساکن است. مهناز افشار در یک مسابقه استعدادیابی به همراه آرش خواننده به عنوان داور مسابقه بود. یاسین رامین همسر مهناز افشار فرزند محمدعلی رامین سیاستمدار اصولگراست. او در دولت احمدی‌نژاد در حوزه دارو فعالیت داشت و مدتی بعد متهم به فساد مالی شد. مهناز افشار پس از مدتی نیز کشف حجاب کرد و به مردم ایران پشت نمود.

واکنش‌ کوبنده شهرداری به تشکر مهناز افشار از رضا پهلوی

به گزارش عرشه آنلاین، مهناز افشار بازیگر سینما و تلویزیون فیلمی از تجلیل رضا پهلوی از تئاتر خانه امن به کارگردانی حمید فرخ نژاد که در لس آنجلس به روی صحنه رفت منتشر کرد و از حمایت رضا پهلوی و همسر ایشان تشکر کرد. این توییت با واکنش‌هایی از سوی مخاطبان توییتری همراه بوده است.

این کاربران یادآور شدند که ایران به لطف شهدا و مدافعین حرم همیشه امن بوده و تلاش رسانه‌ها برای ایجاد ناامنی در این کشور اتلاف وقت است.

این کاربران دوران پهلوی را دوران خفقان خواندند و گفتند کسانی که ساواک را ایجاد کردند هیچوقت نمیتوانند برای مردم امنیت ایجاد کنند.

مهناز افشار

 

دیگر رسانه ها

کدخبر: 102546

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها

      ارسال نظر