وزیر کشور | لطف الله سیاهکلی

محتوای نامه معاون سیاسی وزیر کشور صحیح بود

نماینده مردم قزوین، البرز و آبیک در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه محتوای نامه معاون سیاسی وزیر کشور صحیح بود، گفت: مخالف استیضاح وزیر کشور هستم.

محتوای نامه معاون سیاسی وزیر کشور صحیح بود

لطف الله سیاهکلی بعد از ظهر سه شنبه در نشست مطبوعاتی با اصحاب رسانه اظهار کرد: در هر مسئولیتی که حضور داشته‌ام اگر کسی قوی‌تر از من باشد کار را به او تحویل داده و از او حمایت کرده و خواهم کرد.

وی با بیان اینکه در برخورد با مدیران استان قزوین به صورت حرفه‌ای رفتار خواهم کرد، افزود: در صورت دیدن ضعف و مشکلات حتماً با خود او صحبت خواهم کرد و اگر حل نشد به مراجع بالاتر مراجعه خواهم کرد.

نماینده مردم قزوین، البرز و آبیک در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه استاندار می‌توانست استان را بهتر از این مدیریت کند، بیان کرد: از سوی دیگر معتقد هستم درگیری نماینده مجلس با استاندار باعث کاهش خدمت و خسارت به مردم می‌شود و من نماینده حق ندارم خواسته‌های خود را که موجب کاهش خسارت می‌تواند باشد در اولویت قرار دهم.

وی تصریح کرد: رفتار من با سایر مدیران استان نیز به همین شکل خواهد بود و به هیچ عنوان حرفی خارج از چارچوب وظایف مدیران و مسئولین به زبان نخواهم آورد.

اوضاع صنعت در استان قزوین خوب است

سیاهکلی تاکید کرد: اوضاع صنعت در استان قزوین خوب است و حتی در حوزه اشتغال نیاز به نیروی کار داریم و واحدهای صنعتی و تولیدی ما نیاز شدید به کارگر دارند.

نماینده مردم قزوین، البرز و آبیک در مجلس شورای اسلامی با اشاره به نامه معاون سیاسی وزیر کشور خطاب به مدیران ارشد استان‌ها ادامه داد: محتوای نامه صحیح، قانونی و تذکر معاون سیاسی وزیر کشور صحیح است اما نوع نگارش و ادبیات نامه غلط است.

وی با اشاره به مسائل مطرح شده در رابطه با استیضاح وزیر کشور تاکید کرد: نه تنها موافق استیضاح وزیر کشور نیستم بلکه اگر نیاز باشد در دفاع از وزیر کشور صحبت و نطق خواهم کرد.

سیاهکلی همچنین با اشاره به مباحث مطرح شده در رابطه با دریافت خودرو توسط نمایندگان مجلس عنوان کرد: نمایندگان مجلس خودرویی دریافت نکرده‌اند.

 

دیگر رسانه ها

کدخبر: 100590

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها

      ارسال نظر