استقلال

گلر استقلال دست به دعا برداشت | علیرضا رضایی منتظر باشگاه استقلال است

علیرضا رضایی می گوید پیشنهاداتی دارد ولی منتظر است تا باشگاه استقلال در این خصوص تصمیم گیری کند.

گلر استقلال دست به دعا برداشت | علیرضا رضایی منتظر باشگاه استقلال است

علیرضا رضایی سنگربان جوان استقلال که وضعیت او برای فصل جدید نامشخص است، امروز در ساختمان باشگاه حضور یافت و نشستی را با مدیران تیم برگزار کرد. او در پایان این جلسه و در جمع خبرنگاران گفت: با آقایان خطیر و سامره جلسه ای داشتیم. ان‌شاءالله اتفاقات خوبی رخ دهد.

او در مورد اینکه می ماند یا از تیم می رود گفت: واقعیتش این است که هنوز دقیقا وضعیت من مشخص نشده است. ولی یک سری پیشنهادات در این چند ماهه بود و هر بار که صحبت کرده ام گفته ام اولویت من استقلال است و به همین دلیل برخی پیشنهادات را رد کردم. ولی اکنون در شرایطی قرار دارم که وضعیت من مشخص نیست. فکر می‌کنم هم باشگاه و هم بازیکن نیازمند احترام هستند. اما من فکر می‌کنم اکنون زمان مناسبی برای گلایه کردن نیست. به احترام هواداران، کادرفنی و این باشگاه بزرگ و اصیل، باز هم سکوت می‌کنم. زمان همه چیز را اثبات می‌کند.

رضایی در مورد شرایط تیم و اینکه علی خطیر برای پرداخت مطالبات زمان خواسته است، گفت: من اکنون در تمرینات حضور ندارم ولی مسئله ای هست که باید درباره این موضوع با مردم صحبت کنم. بازیکنان استقلال یک سال است که دریافتی درست و حسابی نداشته اند. مدیرعاملان قبلی مورد احترام هستند و تلاششان را کردند ولی چه خواسته و چه ناخواسته نتوانستند کاری انجام بدهند.

او ادامه داد: اکنون نیز آقای خطیر شرایط راحتی ندارد. واقعا برای بزرگی و عظمت این باشگاه زشت است. تیمی که هواداران میلیونی دارد. فکر نمی‌کنم برای دولت کار خیلی سختی باشد که دل هواداران را شاد کند. واقعا زشت است که در کشور به این بزرگی و ثروتمندی که چند میلیارد پول در آن رقم زیادی حساب نمی شود، آن را به بازیکن پرداخت نکنیم تا هوادار شب که می‌خواهد بخوابد، حالش خوب باشد.

گلر استقلال اظهار داشت: بازیکن نیز درآمد دیگری جز فوتبال ندارد. خود من ۷ ماه است دریافتی نداشته ام و حالا در واریزی آخر برای من پولی پرداخت نکردند. ولی هیچ شکایتی نیست. ان‌شاءالله هر چی خیر است اتفاق بیفتد.

او در مورد پیشنهاد شمس آذر نیز گفت: پیشنهاداتی از خیلی وقت پیش بوده است. با نهایت احترام برای تمام اصحاب رسانه ولی من خیلی اهل صحبت نیستم و پیشنهاداتم را رسانه ای نکرده ام چون اهل بازارگرمی نیستم. چون این باشگاه معضلات بزرگتری دارد تا اینکه من بیایم بگویم قراردادم اینجوری است، پول نگرفته ام یا پیشنهاد دارم و می‌خواهم بروم. الان نیز قصد اذیت کردن ندارم.

رضایی درباره اینکه آیا با نکونام درخصوص ماندن صحبت کرده است یا نه، پاسخ داد: من الآن نیز عرض کردم. من نهایت کاری که می‌توانم به عنوان یک هوادار برای تیمم انجام دهم این است که وزنه ای روی دوش تیم نباشم. این تنها کاری است که می‌توانم انجام دهم. هر سری که با کادرفنی و باشگاه صحبت کردم، گفتم نظر اول و آخر را شما می‌دهید. اگر قرار باشد در این سالها چیزی به من برسد، خدا می دهد، نه خلق او. تا الآن نیز همه چیز را خدا به من داده است و از این به بعد نیز همینطور خواهد بود.

گلر آبی پوشان در پایان گفت: من سعی می کنم به تیمم کمک کنم. بگویند بمان، می‌مانم. بگویند برو، می‌روم. مسئله ای نیست. امیدوارم که حال هوادار خوب باشد. این را می‌گویم چون خودم هوادارام و خانواده من هوادار است. با این تیم حالشان خوب می‌شود و اگر وضعیت تیم بد باشد، حال هوادار نیز بد خواهد شد. امیدوارم حال دل هوادار خوب باشد. حالا ما پول گرفتیم یا نه، با کمک خداوند زندگی را می‌گذرانیم.

دیگر رسانه ها

کدخبر: 100337

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها

      ارسال نظر