افشاگری بازیکنان استقلال در مورد یک ملی‌پوش

بازیکنان استقلال در ارتباط با یکی از ملی‌پوشان لژیونر فوتبال کشورمان ادعای جالبی را مطرح می‌کنند.

افشاگری بازیکنان استقلال در مورد یک ملی‌پوش

سعید عزت اللهی یکی از اولین بازیکنانی بود که در فهرست جواد نکونام برای حضور در استقلال قرار داشت و پیگیری‌های زیادی هم جهت تحقق این امر صورت گرفت اما قضیه به جایی نرسید و به نظر می‌رسد تا پایان فرصت نقل و انتقالات تابستانی هم استقلال شانس چندانی برای جذب این لژیونر نداشته باشد.

بازیکنی که به حرف کارلوس کیروش گوش داد و در عنفوان جوانی راهی اروپا شد تا پیشرفت کند و البته به واسطه همین تصمیم درست، حضور در دو جام جهانی را هم تجربه کرده است. در رابطه با عزت اللهی، بازیکنان استقلال روز پنجشنبه پیش از شروع تمرین خود ادعای جالبی را مطرح می‌کردند و مدعی بودند اگر استقلال بخواهد سعید را به خدمت بگیرد، جدا از رقم قابل ملاحظه‌ای که باید به واسطه دریافت رضایتنامه او به باشگاه دانمارکی بپردازد، باید چیزی حدود ۴۰ میلیارد تومان و شاید هم بیشتر به خودش بدهد و عزت اللهی کمتر از چنین رقمی را قبول نمی‌کند. آنها همچنین تاکید داشتند شرایط پرسپولیس هم تفاوتی ندارد و پرسپولیسی‌ها نیز اگر بخواهند سعید عزت اللهی را به خدمت بگیرند، باید چنین مبلغ گزافی را بپردازند.

قبلاً شایعه شده بود سعید عزت اللهی زمستان امسال و پس از اینکه قراردادش با باشگاه وایله دانمارک به پایان رسید، تحت عنوان بازیکن آزاد به استقلال یا پرسپولیس می‌آید.

دیگر رسانه ها

کدخبر: 100153

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها

      ارسال نظر