حجم ویدیو: 3.65M | مدت زمان : 00:00:30

رسمی؛ سردار به رم ایتالیا پیوست / اولین واکنش آزمون

سردار آزمون مهاجم تیم ملی فوتبال ایران رسما به باشگاه رم ایتالیا پیوست.

سردار آزمون مهاجم تیم ملی فوتبال ایران رسما به باشگاه رم ایتالیا پیوست.

به گزارش عرشه آنلاین، سردار آزمون، مهاجم ۲۸ ساله تیم ملی فوتبال ایران، به طور رسمی قراردادش با باشگاه رم ایتالیا را امضا کرد. سردار که پس از جدایی از زنیت در روسیه راهی بایرلورکوزن در آلمان شده بود فرصت کمی برای بازی در این تیم به دست آورد و حالا هم که کلا راهی لیگ ایتالیا شده است.

قرارداد سردار آزمون با رم به صورت قرضی است و در انتهای مدت زمان این قرارداد، در صورت رضایت رمی‌ها، بند خرید دائمی این بازیکن نهایی می‌شود. سردار با کت‌وشلوار رسمی قراردادش را با جالوروسی امضا کرد و بعد هم با پیراهن شماره ۱۷ که قرار است در این فصل به تن کند عکس یادگاری گرفت.

سردار آزمون

پست اینستاگرامی جالب لورکوزن برای سردار آزمون

باشگاه لورکوزن با انتشار پیامی از سردار آزمون تشکر کرد.

سردار آزمون بعد از حضور در ایتالیا امروز به صورت رسمی با رمی‌ها قرارداد امضا کرد تا از این به بعد با پیراهن شماره ۱۷ این باشگاه به میدان برود. قرارداد آزمون با رمی‌ها قرضی است و احتمال بازگشتش به لورکوزن در آینده وجود دارد.

به گزارش فرارو، باشگاه لورکوزن هم به همین مناسبت پستی اینستاگرامی برای سردار آزمون منتشر کرده و در آن به نکته جالبی اشاره کرده است؛ این باشگاه برای سردار نوشته که به زودی تو را خواهیم دید. این بدان معنی است که لورکوزنی‌ها همچنان به فکر بازگرداندن سردار در آینده هستند. البته برخلاف شایعات مطرح شده درباره مدت زمان قرارداد قرضی سردار با رم، لورکوزنی‌ها مدت زمان این قرارداد را یک ساله عنوان کرده نه یک و نیم ساله.

پست اینستاگرام لورکوزن

 اولین واکنش سردار آزمون بعد از پیوستن به رم

سردار آزمون مهاجم تیم ملی فوتبال ایران گفت: در دوران حرفه‌ای‌ام هرگز چنین هواداران پرشوری را ندیده ام.

سردار آزمون مهاجم تیم‌ ملی ایران پس از عقد قرارداد رسمی با رم ایتالیا گفت: «توصیف احساساتی که دارم دشوار است. من به یکی از معتبرترین باشگاه‌های بین‌المللی می‌روم و اینکه بتوانم با پیراهن رم عنوانی به دست بیاورم یک رویا خواهد بود.»

ستاره پیشین زنیت و لورکوزن در ادامه اظهار داشت: «سال گذشته توانستم در المپیکو به میدان بروم و می‌توانم بگویم که در دوران حرفه‌ای‌ام هرگز چنین هواداران پرشوری را ندیده‌ام. اکنون نمی‌توانم صبر کنم تا بتوانم در مقابل شما برای اهدافی که داریم بجنگم.» / خبرورزشی

منبع: فرارو

دیگر رسانه ها

کدخبر: 103233

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها

      ارسال نظر