گشت ارشاد۳ شروع نیم میلیاردی داشت /حذف ریحانه پارسا از فهرست بازیگران

با فروش ۵۵۰ میلیونی «گشت ارشاد۳» در اولین روز اکران رکورد فروش اولین روز نمایش فیلم‌ها در دوران کرونا را بار دیگر شکست.

 گشت ارشاد۳ شروع نیم میلیاردی داشت /حذف ریحانه پارسا از فهرست بازیگران
گشت ارشاد ۳ که مدت ها با مشکل اکران به دلیل حضور ریحانه پارسا مواجه بود با شروع نیم‌میلیاردی رکورد فروش دوران کرونا را بار دیگر شکست.گشت ارشاد ۳در روز نخست ۵۵۰ میلیونی فروخت.

فیلم کمدی سعید سهیلی با پخش شایسته فیلم در اولین روز نمایش و بعد از حواشی اکران نشدن چند هفته‌ایی‌‌اش شروع خوبی در گیشه داشته و در روز اول ۵۵۰ میلیون فروخته و پیش فروش فردای آن در اولین ساعت‌ از ۱۵۰ میلیون تومان گذشته تا فیلم سعید سهیلی امیدوار به رسیدن به آمار بالایی در پنج‌شنبه و جمعه باشد.


بیشتر بخوانید :واکنش وزیر ارشاد به ماجرای اکران «گشت ارشاد۳» و ریحانه پارسا؛ یک فیلم نباید به پای یک بازیگر بسوزد


 

دو قسمت قبلی «گشت ارشاد» هم جزو آثار رکوردشکن سینمای  ایران  بودند و اکران قسمت سوم آن در کنار «قهرمان» می‌تواند  سینمای ایران  به روزهای پرفروشش نزدیک کند.

 

رونمایی از پوستر رسمی «گشت ارشاد ۳»/حذف ریحانه پارسا از فهرست بازیگران

پوستر فیلم سینمایی «گشت ارشاد۳» به تهیه‌کنندگی و کارگردانی سعید سهیلی در آستانه اکران رونمایی و منتشر شد.

«گشت ارشاد» دوباره می‌فروشد؟

به گزارش روابط عمومی پروژه، فیلم «گشت ارشاد ۳» به تهیه‌کنندگی و کارگردانی سعید سهیلی از روز چهارشنبه ۲۶ آبان در سینماهای سراسر کشور اکران می‌شود.

در آستانه آغاز نمایش فیلم «گشت ارشاد ۳» در سراسر کشور پوستر رسمی این فیلم که توسط عرفان بهکار طراحی شده رونمایی و منتشر شد.

«گشت ارشاد» دوباره می‌فروشد؟

سری اول و دوم فیلم‌ «گشت ارشاد» که در ابتدا و میانه دهه ۹۰ اکران شدند، هر کدام جزء فیلم‌های پرفروش زمان خود بودند و حالا باید دید آیا سومین سری این فیلم که کلمه «ارشاد» هم از آن حذف شده در دوران کرونا می‌تواند مخاطب جذب کند؟

فیلم سینمایی «گشت ۳» به تهیه‌کنندگی و کارگردانی سعید سهیلی که قرار بود پنجم آبان‌ماه همزمان با فیلم «قهرمان» اکران شود، در شروع دوران کاری مدیریت جدید سینما با حاشیه‌هایی روبرو شد که با وجود داشتن پروانه نمایش در زمان مقرر روی پرده نرفت ولی سرانجام از سوی شورای صنفی نمایش اعلام شد که از ۲۶ آبان در سینماهای کشور اکران خواهد شد و بر همین اساس پوستر آن نیز با طراحی عرفان بهکار رونمایی شده است.

اینجارا بخوانید  ریحانه پارسا مانع اکران‌شدن «گشت ارشاد ۳» ؟

فیلم سینمایی «گشت ارشاد» که در سال ۹۱ ساخته شد، بیش از یک میلیارد تومان و «گشت ارشاد ۲» در سال ۹۵ نزدیک به ۲۰ میلیارد تومان فروختند.

در ماه‌های گذشته که گیشه سینماها به دلیل کرونا از رونق افتاده بود، فیلم کمدی «دینامیت» و بعد از آن «قهرمان» مخاطب نسبتا خوبی را به سینماها کشاندند و فیلم «دینامیت» در روزهای گذشته به فروش حدود ۲۲ میلیارد تومان و «قهرمان» به ۶ میلیارد تومان رسیده است.

دست‌اندرکاران فیلم «گشت ۳» پیش‌بینی می‌کنند که این فیلم در همین دوران محدودیت‌های کرونایی مخاطب قابل توجهی را جذب کند. 

ساعد سهیلی، پولاد کیمیایی، بهنام بانی، میرطاهر مظلومی، نازنین کیوانی، مبینا رحمتی، اسدالله منجزی، امیر محاسبتی، اشکان عقیلی، مهدی دانایی فرد، با معرفی علیرضا خواجه نیا و با هنرمندی امیر جعفری گروه بازیگران «گشت ارشاد ۳» را تشکیل می‌دهند.

 

بیشتر بخوانید : اولین تیزر گشت ارشاد ۳ بدون ریحانه پارسا منتشر شد

 

دیگر رسانه ها

کدخبر: 2650

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها

      • سعیده بهان

        من از ریحانه پارسا نمی‌خوام دفاع کنم. و کارهای ایشون خیلی متضاد با باورها و کلا زندگی من داره. اما لطفاً از هر کمکی که میشه برای بازگشت و انابه افراد استفاده کرد و دوباره زندگی و زندگی کردن خوب رو به اونها برگرداند دریغ نکنیم. ما همه انسانی و همچون خطاهای بزرگ و کوچک زیادی داریم با فضل خدا بخشیده میشیم.ریحانه هم دختر همین مملکته. لطفاً همه کمک کنیم تا از منجلاب فساد بیاریمش بیرون و دستشو بگیریم نه اینکه با بیشتر غرقش کنیم. متاسفانه کودکانه های ریحانه تلخ گذشته و ... خودش هم به جای کشاندن خودش به خدا و.. از طریق دیگه ای خواسته جبران کنه.
        شاید اکران این فیلم شاید نوشتن اسم ریحانه دلش رو نرم کرد و برگشت.برگشت به خدا و زندگی سالم.

      • TheGreenSabre

        صحیح

      • زهرا

        چرا همین فرخ نژاد نیست و جاش رو امیر ۹عفری گرفته بازی آقای فرخ نژاد تو این فیلم معرکه بود

      • ناشناس

        حمید فرخ نژاد کو پس؟؟ چرااااااااا ؟؟؟؟؟؟؟

      • هرمز

        آقا سعید متن کامل قشنگ نوشته هر انسانی از زیر صفر درجه می تواند به بالاترین مرتبه برسد و آن هم کمک ما کاربران است او زندگی اش را به رخ کسی نکشیده یا خودشیفتگی نمیکنه او بر اثر اعتیاد رفتارش اینگونه شده است پس از اعتیاد درمان دارد یک نوع بیماری ذاتی نیست زیرا مواد مخدر سمی نیست � بیش از حد مواد مخدر استفاده می‌کنند و دچار حرکات ضد ارزشی می شود اگر راهنمای داشته باشد که در کنگره ۶۰ �مان اعتیاد را تجربه کرده باشد می‌تواند به ریحانه کمک کند فردی روانکار که تجربه اعتیاد ندارد نمی‌تواند کسی که خود تجربه اعتیاد داشته باشد و اکنون سالم باشد می‌تواند به حکومت کنه چون جسم روان و جهان بینی او آسیب می دهد فرد اعتیاد مانند بیماری های دیگر بیماری او ماده ایکس دارد وقتی غده ای کس در بدن فعال نشود و مواد شبه افیونی کار نمیکنه نفس را از تعادل خارج می کند و باید به او کمک کرد چون ذاتن بیماری روانی نیست و سنش زیر ۲۵ ساله پس می شود به او کمک کرد

      • ناشناس

        مرسی خانم سعیدی من هم در متن نوشتم و با نظر شما موافق هستم چون بیماری روانی نیست

      ارسال نظر