۵ فیلم تازه به اکران رسیدند/ از «گشت ۳» تا «زالاوا»

«گشت ارشاد ۳» با بازی ریحانه پارسا از چهارشنبه در سینماهای ایران

۵ فیلم تازه به اکران رسیدند/ از «گشت ۳» تا «زالاوا»

«گشت ارشاد ۳» با بازی ریحانه پارسا  از چهارشنبه در سینماهای ایران

اطلاعیه تازه روابط عمومی شورای صنفی نمایش درباره مصوبات جلسه امروز یکشنبه ۲۳ آبان ماه این شورا، ۵ فیلم تازه به ناوگان فیلم‌های در حال اکران اضافه خواهند شد.

۱- فیلم سینمایی «گشت ۳» ساخته سعید سهیلی از روز چهارشنبه ۲۶ آبان ۱۴۰۰ در سینماهای کشور اکران خواهد شد.

ساعد سهیلی، پولاد کیمیایی، بهنام بانی، ریحانه پارسا، میرطاهر مظلومی، نازنین کیوانی، مبینا رحمتی، اسدالله منجزی، امیر محاسبتی، اشکان عقیلی، مهدی دانایی‌فرد، علیرضا خواجه‌نیا و امیر جعفری، گروه بازیگران «گشت ارشاد ۳» را تشکیل می‌دهند.

فیلم سینمایی «گشت ارشاد» در سال ۹۱ و «گشت ارشاد ۲» در سال ۹۵ ساخته شده‌اند. 

چندی پیش حواشی درباره این فیلم بوجود آمد 

اینجارا بخوانید  ریحانه پارسا مانع اکران‌شدن «گشت ارشاد ۳» ؟

 به تازگی مرتضی شایسته، دبیر شورای صنفی، توضیحاتی درباره علت اکران‌شدن فیلم جدید سعید سهیلی و زمان تصمیم‌گیری برای رفع مشکل آن گفته است.

وجود اعلام رسمی خبر اکران پاییزی «گشت ارشاد۳»، مرتضی شایسته (دبیر شورای صنفی نمایش) امروز در گفت و گوی عجیبی با باشگاه خبرنگاران با تکذیب اخبار منتشر شده در مورد زمان نمایش فیلم‌ها اعلام کرد:

«در جلسه روز یکشنبه شورای صنفی نمایش، حضور ریحانه پارسا در فیلم سینمایی «گشت ارشاد ۳» و حواشی پیرامون نمایش این فیلم سینمایی بررسی خواهد شد.»
این در حالی است که «گشت ارشاد۳» با بازی همین بازیگر پروانه نمایش گرفته و سریال «پدر» هم این روزها در حال بازپخش در صدا و سیماست.

حالا بررسی حضور یک بازیگر در شورای صنفی نمایش در کنار مغایرت با اختیارات این شورا می‌تواند نشانه‌ایی از احتمال منتفی شدن اکران پاییزی آن باشد.

اکران شدن یا نشدنی که می‌تواند اولین حاشیه دوران فعالیت محمد خزاعی به عنوان رییس سازمان سینمایی باشد.

آیا علت اکران‌نشدن «گشت ارشاد ۳» حضور ریحانه پارسا در این فیلم است؟

۲- فیلم سینمایی «حکم تجدید نظر» به کارگردانی محمدامین کریم‌پور از روز چهارشنبه ۲۶ آبان ۱۴۰۰ در سینماهای کشور اکران خواهد شد.

دانلود فیلم حکم تجدید نظر - محمدامین کریم پور ✔️ کول دانلود

۳- فیلم سینمایی «آپاچی» به کارگردانی آرش معیریان با بازی رضا شفیعی‌جم، سحر قریشی،یوسف تیموری،حمید لولایی،رضا ناجی،شهره لرستانی از روز چهارشنبه ۲۶ آبان ۱۴۰۰ در سینماهای کشور اکران خواهد شد.

ساخت «آپاچی» معیریان با رضا شفیعی‌جم

۴- فیلم سینمایی «زالاوا» اثر ارسلان امیری از روز چهارشنبه ۲۴ آذر ۱۴۰۰ در سینماهای کشور اکران خواهد شد.

زالاوا، جایزهٔ بزرگ بهترین فیلم از سی و ششمین دورهٔ هفتهٔ بین‌المللی منتقدان فیلم ونیز و جایزه بهترین فیلم از نگاه هیئت داوران از فدراسیون بین‌المللی منتقدان فیلم (فیپرشی) دریافت نمود

درباره فیلم «زالاوا» ارسلان امیری | جشنواره فجر ۳۹ | شهرآرانیوز

۵- فیلم سینمایی «عاشق‌پیشه» ساخته داوود موثقی از روز چهارشنبه ۸ دی ۱۴۰۰ در سینماهای کشور اکران خواهد شد./صبا

 

 

 

دیگر رسانه ها

کدخبر: 2446

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها

      • هرمز

        ولی ما بارها گفته ایم خداییش این بازیکن گناه دارد شاید بخواهد روزی درمان شود اگه خودش بخواهد تصمیم بگیرد شاید بتواند کمک خودش بکند خداوند می فرماید اگر یک انسان را بکشید به خصوص انسانی که راه خطا رفته باشد نه عمداً خطای انجام داده باشد او انسان کشته است و زندگیش را به رخ دیگران نکشیده است راه خطایی رفته است و شاید روزی آن مرحله ای برسد که بتواند دوباره برگردد عکس العمل او در ترکیه بر اثر اعتیاد به مواد می باشد و او درمان دارد اگر خودش بخواهد روانکاری که تجربه اعتیاد داشته باشد فقط می تواند به او کمک کند مانند کمک راهنمایان که در کنگره های ۶۰ هستند ولی اگر خودش دوست داشته باشه و تسلیم شود می تواند درمان شود مدت ۱۰ ماه نجات دادن انسان کار درستی است اگر یک انسان را نجات دهیم هزاران انسان را نجات دادیم اگر یک انسان بیگناه را بکشیم هزاران انسان بیگناه را کشته زندگی خودش را خود خودش به تباهی کشانده است و چون استعداد بالایی داشته و خودشیفته شده است و س** کرده است دیگر کسی او را دوست ندارد و به طرف مواد مخدر و کارهای ضد ارزشی روی آورده است خود به این کار رفته است به خودش هم می‌تواند خودش را درمان کند با کمک راهنما

      • فاطمه

        با فرهنگ خود زندگی کردن مثل این است که همواره در آغوش امن مادر هستی
        ان شاءالله ریحانه به آغوش گرم و امن ایران برگردد

      • محمد صالح میرزایی

        عالی عالی عالی عالی عالی عالی عالی 😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😋🤣🤣🤣

      ارسال نظر