روایت متفاوت از سرنوشت تلخ محسن رضایی

محسن رضایی دو راه بیشتر پیش‌رو ندارد: کاندیدا شدن از شهر‌هایی که همشهریان او محسوب می‌شوند با پذیرش این مخاطره‌ی تلخ که شاید رأی نیاورد و برای همیشه تمام شود یا کاندیدای نمایندگی از تهران شدن و خود را به قضا و قدر سپردن.

روایت متفاوت از سرنوشت تلخ محسن رضایی

محسن رضایی، مردی که بارِ ادعا‌های اقتصادی او را بر گرده‌ی کوه بگذاری، به افغان درمی‌آید، هنوز یک سطر رزومه و رد و نشانی که ثابت کند، محسن رضایی اقتصاد خوانده و از اقتصاد سردرمی‌آورد و مردم می‌توانند به پشتوانه‌ی همین کارنامه به او اعتماد کنند؛ درباره او یافت نمی‌شود.

بیشتر بخوانید: احتمال بمباران مراکز هسته‌ای در غائله آذربایجان | محسن رضایی خبر داد

 اگر رسانه‌ها درست نوشته باشند که محسن رضایی می‌خواهد قید دولت را بزند و خود را برای انتخابات مجلس آماده کند، دو راه بیشتر پیش‌رو ندارد: کاندیدا شدن از شهر‌هایی که همشهریان او محسوب می‌شوند با پذیرش این مخاطره‌ی تلخ که شاید رأی نیاورد و برای همیشه تمام شود یا کاندیدای نمایندگی از تهران شدن و خود را به قضا و قدر سپردن؛ حداقل رأی نیاوردن از تهران او را برای همیشه از سپهر سیاسی ایران حذف نمی‌کند.

بیشتر بخوانید: جدایی محسن رضایی از دولت

هرچند همین مسئله نیز می‌تواند برای مدت‌های مدید از او یک چهره‌ی بازنده که در هیچ انتخاباتی به وی روی خوش نشان داده نشده یاد شود!

عجب سرنوشت تلخی؛ سرنوشت محسن رضایی را می‌گویم، مردی که بارِ ادعا‌های اقتصادی او را بر گرده‌ی کوه بگذاری، به افغان درمی‌آید، اما هنوز یک سطر رزومه و رد و نشانی که ثابت کند او اقتصاد خوانده و از اقتصاد سردرمی‌آورد و مردم می‌توانند به پشتوانه‌ی همین کارنامه به او اعتماد کنند؛ یافت نمی‌شود.

سرنوشت از این تلخ تر؟!

منبع: روزنامه آفتاب یزد

دیگر رسانه ها

کدخبر: 85879

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها

      ارسال نظر