خبر خوش برای مددجویان سازمان بهزیستی کشور

جزئیات ارائه خدمات تخصصی به مددجویان سازمان بهزیستی کشور اعلام شد.

خبر خوش برای مددجویان سازمان بهزیستی کشور

مدیرکل بهزیستی البرز گفت: به تعداد ۱۰ هزار و ۶۷۷ فرد در معرض آسیب و آسیب‌دیده اجتماعی خدمات تخصصی ارائه شد.

وجیهه محمدی فلاح، مدیرکل بهزیستی البرز اظهار کرد: بهزیستی استان البرز در قالب فعالیت پنج مرکز اورژانس اجتماعی در طی یکسال گذشته که شامل یک مرکز اورژانس در شهر کرج و چهار مرکز در محمدشهر، ساوجبلاغ، نظرآباد و فردیس است، به تعداد ۱۰ هزار و ۶۷۷ فرد در معرض آسیب و آسیب‌دیده اجتماعی خدمات تخصصی ارائه کرده است.

مدیرکل بهزیستی استان البرز افزود: این مراکز در مجموع به ۳۷۳۵۶ تماس برقرار شده با خط ۱۲۳ پاسخگو بوده‌اند که از این تعداد ۸۷۷۹ تماس مرتبط با فعالیت مراکز اورژانس اجتماعی بوده است.

او بیان کرد: همچنین ۱۲۸۵ مورد از موارد گزارش‌شده توسط تیم‌های خدمات سیار، مورد بررسی و خدمت‌رسانی قرارگرفته و ۶۵۶ مورد نیز به مراکز مداخله در بحران‌های فردی، خانوادگی و اجتماعی شده گردیده است.

مدیرکل بهزیستی البرز تصریح کرد: از کل تماسهای مرتبط برقرار شده با خط ۱۲۳ بر اساس فراوانی علت‌های تماس، ۷/۱۳ درصد اختلافات حاد خانوادگی، حدود ۸/۶ درصد مربوط به کودک آزاری، ۶/۵ درصد موارد همسر آزاری، ۲/۳ درصد افکار خودکشی، ۹/۰ درصد اقدام به خودکشی، ۶/۰ درصد فرار از منزل، ۶/۰ درصد سالمند آزاری و ۳/۰ درصد معلول آزاری گزارش دریافت شده است.

او متذکر شد: مجموع تعداد خدمات تخصصی ارائه‌شده به جامعه هدف در حدود ۶۲۱۱۸ مورد است که از این تعداد حدود ۷۰۰۰ مورد خدمات روانشناسی و ۱۸۰۰۰ مورد خدمات مددکاری و سایر موارد شامل خدمات حقوقی، تلفنی، درمانی، کار تیمی و… بوده است.

دیگر رسانه ها

کدخبر: 85983

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها

      • رضا

        اینکه بیشترشبیه آماربودخبرخوش نداشت.

      ارسال نظر